Racecircuit(s) voor radiografische auto's in Heerlen !!!!!

Was de internetverbinding nog gelukt ?
Ik heb er gewoon HSDPA (soms UMTS) uit de lucht getrokken werkt in dat gebied al goed. ;) maar nog suc6 met het AMB gebeuren.

Voor de rest ben ik zondag ook om 12.00 even een kijkje weesten nemen. Eerste reactie is dat het gewoon erg mooi is. Zeer mooie hal (wel even zoeken nummerindex was nog niet op orde bij mijn navi), goede parkeergelegeheid, nette werktafels (met handige openingen voor de stroom (eens iemand die daar over nadenkt) en steunen zodat je ook 2 plastic koffertjes scheef kunt neerzetten (erg handig en zeker iets voor andere clubs).

Daarnaast leuke shop (veel spul van Much More) en erg goed eten tegen enorm betaalbare prijzen. Nu ik toch positief ben knoop ik er nog maar meteen aan vast dat de baan erg veel grip had en dat deze erg technisch is. Enkele kleinigheden (zoals een gekke baaninzet positie op het rechte stuk) worden spoedig verwijderd.

Dan komen we aan bij de bedenkingen die ik had van de baanafzetting. Mede door banen als Viol en Geilenkirchen ben ik niet zo`n voorstander van harde afzetting. Bij PK heeft me dat de afgelopenjaren genoeg geld gekost. Toch valt het in Kerkrade erg mee. Hoewel het weleens een tikje is blijft het daar bij. Plekken waar het echt mis kan gaan zijn voorzien van mooie uitloop stukken en curbstones. Enige minpunt is het einde van het rechtestuk waar je echt even 3 auccus voor moet rijden om te begrijpen hoe je die kunt aansneiden en toch met 19T volgas kunt nemen. Dus mijn bedenkingen vooraf waren eens niet nodig.

Toch is er een minpunt in mijn ogen. De baan is volgens Racing Paradise wel breed (2m over de gehele track) maar toch doet hij mij smaller aan dan in Geilenkirchen als bij PK. Omdat er zondag toch wel wat snelle jongens waren heb ik eens gekeken waar nu echt door hen ook ingehaald werd en dat was op slechts 2 punten (waarbij 1 met de nodige risicos). Dit is voor trainen niet zo erg en goed om tedoen maar voor wedstrijden hou ik echt mijn hart vast wat er dan gaat gebeuren.

Mij gaan ze zeker terugzien, mits het AMB systeem werkt, want om een dag lekker te trainen (goede openingstijden) is het zeker een top locatie die toch 20min dichter bij huis is dan andere goede indoor trainingslocaties. Daarnaast heb ik totaal geen last gehad van uitleen-autos die over de baan gingen omdat dit ook alleen op het "hele" uur gebeurd dus dat was ook zeer netjes geregeld.

Back