Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Marten,
Ik zocht op gopro gps interference.
Lang niet iedereen schijnt er last van te hebben, maar wellicht dat het meegenomen moet worden in de ontwerp overwegingen. Wellicht dat anderen hier input op kunnen geven. Overigens denk ik dat de meeste mensen dit frame voor het snelle acro werk gebruiken en dan gebruik je over het algemeen geen GPS.
Hoi Menno,
Dat zijn inderdaad meer hits, al dan wel weer de meeste met een Naza setup.
Wat ik wel gevonden heb en dat heeft meer betrekking met een APM setup, is dit bericht:
Warning! Camera Interfering with GPS lock - DIY Drones
Klaarblijkelijk heeft die gelukkig geen problemen met een GoPro.
Op dit moment is mijn GoPro Hero3 Black in gebruik voor een langdurige TimeLaps opname.
Een maat van me heeft ook een Hero3 Black en ik ga daar aankomend weekend heen.
Ik zal het daar maar eens testen en zien wat er gebeurt.
Heb het zojuist wel al geprobeerd met een Hero2 (zonder WiFi) en daar zie ik niks geks mee gebeuren.
Hierbij ligt de GPS direct op de GoPro, dus dichterbij kan haast niet.
Ik hoop dat de 3DR GPS modules minder gevoelig zullen zijn, dan de DJI GPS modules.
Het kan ook te maken hebben met het type communicatie protocol tussen de GPS en de Naza.
Ik zal de uitslag wel vermelden, al dan niet in dit draadje.
Daar de meeste de QX-9 inderdaad meer als Acro zullen gebruiken.
Hey Angel,
De foto die je ons via mail verstuurde zie ik hier niet terugZie onder.
Let wel op mensen, deze frames zijn gemaakt voor een APM controller. De gaten voor een Naze32 zitten er ook nog in.
Daarnaast zit er een gat in de top plaat, waar de GPS van de APM in past.
Er is ook een top plaat zonder GPS gat.
![]()
Lijkt me toch dezelfde foto te zijn niet?
Uiteindelijk is het frame best universeel zo, wat een belangrijker verschil is dat we de quadframe boomblocks gebruiken ipv die van flyduino.
Ik bedoelde eigenlijk dat deze foto niet in je vorige post stond. En zo'n mooi plaatje willen we de rest niet onthouden![]()