Mijn elektro Viper heeft vandaag op de eerste NK wedstrijd z'n debuut gehad. Met als resultaat een 2e plek in de finale. 
De setup blijkt behoorlijk dicht in de buurt van z'n brandstof broertjes te zitten qua vermogen. Sterker nog, ik kon geen snelheidsverschil ontdekken tussen de 2! Alleen bij de start lijkt de elektro versie iets sneller van z'n plaats te komen. Misschien dat dat kwam door de gebruikte 10x6 prop waarbij de meeste brandstof quicky's bij mijn weten een 10x7 gebruikten.
De flightpower accu's hebben geen krimp gegeven. Ze kwamen er nooit meer dan handwarm uit. Ook de motor heeft het niet zwaar. Die voelde koud aan na de vlucht. Een goede heat duurde zo'n 1 minuut en 20 seconden en verbruikte zo'n 1500-1700 mAh op 5S.

De setup blijkt behoorlijk dicht in de buurt van z'n brandstof broertjes te zitten qua vermogen. Sterker nog, ik kon geen snelheidsverschil ontdekken tussen de 2! Alleen bij de start lijkt de elektro versie iets sneller van z'n plaats te komen. Misschien dat dat kwam door de gebruikte 10x6 prop waarbij de meeste brandstof quicky's bij mijn weten een 10x7 gebruikten.
De flightpower accu's hebben geen krimp gegeven. Ze kwamen er nooit meer dan handwarm uit. Ook de motor heeft het niet zwaar. Die voelde koud aan na de vlucht. Een goede heat duurde zo'n 1 minuut en 20 seconden en verbruikte zo'n 1500-1700 mAh op 5S.