Quadrocopter bouwen

Geduld geduld en nogmaals geduld bij HK
Het is niet anders het is een keer gelukt na betaling binnen 10 dagen binnen.
Helaas duurt het heden even wat langer.
Nu is je pakje gereed om de deur uit te gaan bij HK dus je krijgt straks een melding en verzendnummer.
Als je geluk hebt dan is dat nummer na 3 dagen pas te zien op de track en trace van HK post.
Dan duurt het daar nog minstens 3-5 dagen dat hij het land verlaat.
En dan is hij natuurlijk zo in NL maar dan afh. van wel of niet douane pas na een dikke week in huis. Dus nogmaals geduld!
Succes
Ton

Geduld geduld en nogmaals geduld bij HK
Het is niet anders het is een keer gelukt na betaling binnen 10 dagen binnen.
Helaas duurt het heden even wat langer.
Nu is je pakje gereed om de deur uit te gaan bij HK dus je krijgt straks een melding en verzendnummer.
Als je geluk hebt dan is dat nummer na 3 dagen pas te zien op de track en trace van HK post.
Dan duurt het daar nog minstens 3-5 dagen dat hij het land verlaat.
En dan is hij natuurlijk zo in NL maar dan afh. van wel of niet douane pas na een dikke week in huis. Dus nogmaals geduld!
Succes
Ton

Ik bestel bijna wekelijks in China van alles :)
Dus weet hoe het werkt en dat het soms 4 weken duurt en soms 2..

Sorry het kwam op mij over alsof het de eerste keer was.
Verkeerd geinterpreteerd kan gebeuren.
Dus je kent het klappen van de zweep mooi zo.
Succes

het is de eerste keer dat ik iets vanuit china bestel , het gaat om een besteling van 230 euro , hoop dat het niet bij de douane terecht komt
en vraag me af hoeveel zou ik dan moeten betalen aan de douane
ik woon trouwens in belgie

Heb trouwens nog een n00b vraag...
Wat heb ik eigenlijk nodig om de ontvanger aan mijn bordje te knopen?
Zitten die kabels bij de ontvanger of moet ik die los bestellen?

(Mijn vorige ontvanger kwam met servo's (voor RC auto) dus vandaar deze vraag..)

he bert
bij je bordje zitten kabeltjes hiervoor

het is de eerste keer dat ik iets vanuit china bestel , het gaat om een besteling van 230 euro , hoop dat het niet bij de douane terecht komt
en vraag me af hoeveel zou ik dan moeten betalen aan de douane
ik woon trouwens in belgie

Ik had iets besteld een paar maanden geleden uit China, voor $220 moest ik 50 eurie betalen voor de douane (NL)

he bert
bij je bordje zitten kabeltjes hiervoor

Vandaag weer een batch onderdelen bestellen bij HK :)

Voor zo'n groot bedrag bestellen is vragen om extra kosten.. :-?

Gewoon je bestelling in meerdere pakketjes laten verzenden, en iets meer verzendkosten betalen verminderd de kans op inklaringskosten.

Ik zorg er altijd voor om niet boven de 80 € uit te komen, en heb met dit bedrag nog nooit iets hoeven bijbetalen. 3 maanden geleden heb ik een vliegtuig laten komen uit HK, het pakket was ter waarde van 130 $ en ik was gelijk aan de beurt bij de douane. Of ik maar even 23 € wou bijbetalen voor inklaringskostne en douanehandeling of zo.. Doe je het niet, dan krijg je je pakket gewoon niet van de pakketdienst..zo simpel is het..

maar...we wachten af...

gr Gert

.

.. Doe je het niet, dan krijg je je pakket gewoon niet van de pakketdienst..zo simpel is het..

maar...we wachten af...

gr Gert

klopt als je niet betaald krijg je je pakket niet en hier is eigelijk een hele simpelle reden voor
pakketdiens betaald namelijk voor jou de kosten vooraf en willen dit wel terugzien natuurlijk:-D

Vandaag is de zender en de ontvanger binnen gekomen :)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
"Het maken van geen keuze is ook een keuze!"

Maar hier heb je een goede keuze aan gedaan!
Nu de rest nog en dan bouwen.

kijk het begin is er de zender kan je hier alvast mee beginnen
heb je bijvoorbeeld al eens aan een sim gedacht bijvoorbeeld phoenix erg leuke sim kan je met je eigen zender bedienen en leer je meteen stickgevoeligheid

gr.john

Laatst bewerkt:
kijk het begin is er de zender kan je hier alvast mee beginnen
heb je bijvoorbeeld al eens aan een sim gedacht bijvoorbeeld phoenix erg leuke sim kan je met je eigen zender bedienen en leer je meteen stickgevoeligheid

gr.john

Ik heb een kabel voor in sims besteld, echter duurt het nog even voor dat die binnen is :(

Wilde eigenlijk geen geld aan sim uitgeven, op het kabeltje na dan, dus als iemand een goede sim weet die gratis is ;) let me know :)

Ik heb een kabel voor in sims besteld, echter duurt het nog even voor dat die binnen is :(

Wilde eigenlijk geen geld aan sim uitgeven, op het kabeltje na dan, dus als iemand een goede sim weet die gratis is ;) let me know :)

niet gratis maar:

ja hobbyking, het mag niet (en ze zeggen het ook niet in de beschrijving) maar ze verkopen daar simkabeltjes. Bij dat product zit een cd waar realflight g4 of phoenix op zit. Hangt ervanaf welke je koopt. Het is wel een beetje gedoe om hem te laten werken, maar bij mij is het gelukt en tuurlijk wil ik je helpen:pim:

vandaag mijn frame en kk board ontvangen , de bestelling van hobbyking is er nog niet , weet niet hoelang het nog gaat duren voordat het geleverd is .
Bert , hoe duur was uw zender en ontvanger ?, ik ben ook geinteresseerd in zoiets
een sim zou ik eens willen proberen .

vandaag mijn frame en kk board ontvangen , de bestelling van hobbyking is er nog niet , weet niet hoelang het nog gaat duren voordat het geleverd is .
Bert , hoe duur was uw zender en ontvanger ?, ik ben ook geinteresseerd in zoiets
een sim zou ik eens willen proberen .

Incl verzenden was die € 186 Mr. Hobby :: Spektrum DX6i DSM X 6 kanaals zenderset (mode 1 of 2)
Kabel van sim heb ik hier besteld: USB FMS Simulator Cable for Futaba and ESky Remote Controllers - Free Shipping - DealExtreme

ben zelf erg geschameert van phoenix sim helemaal compleet iets van in de €80 bij dezelfde als waar je zender vandaan komt hier zit een kabeltje al bij als het goed is
wat ook leuk is dat hier ook een quad in zit die je kan besturen
heb deze sim al iets van 4 jaar en tot nu toe kan je hem altijd gratis upgraden naar de nieuwste versie
o ja ook leuk is het online vliegen met anderre

Back