Ziet er stevig uit, maar doet mij denken aan "My first Sony" 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kijk eens hier in het draadje van Bart.
[117858] een-zender-kiezen
Waar konden we die bestellen ?
Heb nog een setje motoren liggen, misschien leuk om een 2de goedkope quad te bouwen met een KK of hobbyking bordje...
trouwens hoelang duurt het om hobby king bestellignen te ontvangen
ben benieuwd ,
Ik had hier even gekeken.
Voor mijn toepassing enzo is die Conrad zender geschikt.
Ook heb ik zitten kijken naar een Spectrum DX6i, maar volgens mij is het die 100 euro meer niet waard.
Ik wacht met het bestellen van de zender tot hij bijna klaar is, dan kan ik de zender proberen en indien niet goed altijd terug sturen.![]()
Daar wilde ik hem ook al gaan bestellen.dx 6 kan je ook gewoon in mode 2 kopen als de verkoper hem maar ombouwd
kijk even hier
deze bouwt hem netjes om met goede service
HobbyKing zei:NOTICE
Our international warehouse is experiencing delays in packing orders due to a manpower shortage.
Currently an average delay of 5 days is to be expected on all orders made to the International warehouse (Hong Kong/China).
We are recruiting more warehouse staff and working overtime at present to reduce the order delay.
We appologise for any inconvenience caused.
ik heb het ook , de zelfde melding bij hobbyking , op 14.08.2011 betaald maar mijn order staat nog steeds op processing ( onderdelen gereserveerd )
het zal blijkbaar langer duren dan verwacht
HobbyKing zei:Dear Bart
This is an email from hobbyking's product checker #8.
I would like to inform you that your product(s) have been double checked and are now packed in their box and sent to the dispatch area. Please allow 48hrs for any tracking information to be displayed/updated.
Thanks for your support!
Hobbyking.com