Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar wanneer zou mijn quad moeten hoveren? bij 20% throttle?
Ja maar deze draait pas bij 50% throttle! lijkt me niet correct gecalibreerd.Lazy motor 4 los je op door de ESC's throttle range via het KK boardje opnieuw in te stellen.
Dat is volgens Kammetje gebeurt, dus dan zou het vliegbaar moeten zijn!
Daarnaast blijft het dat tijdens het callibreren esc 2 en 4 anders geluid maken dan bij bij esc 1 en 3.
nope nog niet geprobeerd..ik heb mijn 2de frame nog niet binnen waardoor ik het derde dekje niet kan maken en dus ook niet alles definitief kan vastzetten..maar mocht ik morgen het nog niet binnen hebben dan maak ik een tijdelijke oplossing en ga ik eens een test hover proberen te maken. Maar eerlijk gezegd lijkt de quad nu zo onstabiel dat ik er erg weinig vertrouwen in heb.
Kun je ook Output range naar de ESC instellen op de KK bordjes?
Boris: helemaal gelijk in....ps toen ik ff wat geprobeerd head gingen alle 4 de motoren gelijk aan...nu binnen helaas weer niet.
Ik merk ook dat 1 motor (motor 4) niet doordraait als het gas eraf gaat. Deze stopt ook weer veel sneller dan de andere motoren..