promoot hier je video

Thanks Nick, ja dat ben ik ook flink aan het oefenen. Ik moet nog wennen aan de spektrum zender en de grote heli ha ha. Ook nog even 2 5000mah lipo's besteld, 1tje van de 3 kakt na 3 min helemaal in en dan valt de heli bijna uit de lucht ;) had jij dat niet gemerkt ?

uuh nee niks van gemerkt , ik vloog er ook niet zo heel vaak mee

Nick

Ha ha ik ga hem helemaal grijs vliegen, machtig geluid maakt hij ook. De lipo lijkt verder in orde, laadt netjes op en cellen zijn in netje in balans maar na 3 minuten is het helemaal over. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik terug schakelde van idle up naar normal maar had toen pas in de gaten dat het bij 1 lipo was. Ik heb 2 nieuwe onderweg voor de 600 en 2 voor de 500 dus dan kan ik weer effe vooruit ;).

Ja toch vreemd die lipo's waren nagenoeg nieuw !
Leuk dat hij je zo goed bevalt vlieg hem maar gaar haha

heb je ook eens aan gedacht, dat er wat meer kan gebeuren,
en dat dit negatieve reacties kan opleveren ??

verder zonder twijfel mooi gevlogen en een mooie film,
en dat willen wij morgen ook nog doen

Heli-Uwe

Nu vlieg je met een Phantom niet zo snel iets kapot, maar ik denk toch dat de netbeheerder niet zo blij is met deze beelden. Maar wel gaaf gevlogen :thumbsup:

heb je ook eens aan gedacht, dat er wat meer kan gebeuren,
en dat dit negatieve reacties kan opleveren ??

verder zonder twijfel mooi gevlogen en een mooie film,
en dat willen wij morgen ook nog doen

Heli-Uwe

hier ben ik me zeker van bewust , dit is ook niet met opzet gedaan ;)
de eerste x dat ik door de kabels heen ging zag ik het te laat ik kon niks anders dan proberen er goed door heen te komen.
het was zeker NIET de bedoeling om er tussen door te vliegen (ondanks de tekst even precisie vliegen) dit was gewoon gelukt hebben :shock:

de 2de x dat ik dicht bij de kabels kom zag ik dit op tijd en zakte ook gelijk , ALLEEN stoorde mijn beeld zodanig dat ik niet goed meer zag , ik dacht dat ik bijna ging crashen op een boompje vandaar dat ik weer wat gas bij gaf, maar blijkbaar te veel en raakte ik de kabels alsnog :rolleyes:

met een FPV bril zie je de kabels bijna niet en als je ze al ziet is het meestal te laat......

ik heb ook voorgenomen NIET meer te gaan vliegen dichtbij stroom lijnen

een paar maanden geleden gebeurde mij hetzelfde op een andere plaats ook daar zag ik het te laat (maar gelukkig niks gebeurd)

en ja negatieve reacties zullen er zeker komen , maar tis gebeurd en kan het niet meer terug draaien

next time better ;)

bedankt voor de positieve reacties

Nick

Hij Nick,

wat ik bedoelde is,
dat jou film geen inspiratie of voorbeeld zou zijn,
duidelijk jou commentaar, dat je de kabels niet of niet zo goed gezien hebt,

is maar gebeurt, en over gebleven is toch een mooi filmpje!

en hopelijk niet te veel schade,

sorry voor de kritiek, maar dat viel me op ..

groetjes van Uwe

Back