Ik heb wat moeite, met het volgen van kleine dingen welke snel gaan, Een ezstar met een 3s 2200kv met een 5,5x4,3 prop is geen probleem, maar een funjet met dezelfde setup wel....
Dus vandaar dat ik gewoon rustig wil rondfladderen, en niets supersnel hoef.... Want ik ken mezelf, en ik ga dan opeens het verschil niet meer zien tussen links rechts, en bij het stunten, heeft dat een crash tot gevolg....
Daarnaast ben ik helinoob, zelfs coaxheli noob, dus is rusig, beter voor mij.
Maar ik heb wel de goede regelaars gebruikt.(30 amps ipv 18 amps, en maar in totaal 24 gram meer, das percentueel niets gezien op mijn totaal gewicht)
Mocht ik toch over willen op stunten,of zwaardere snellere motoren dan is het een kwestie van andere motreren, en eventueel props en gaan met de banaan. Dus ik heb wel overal rekening mee gehouden, en de kosten zijn gering als ik toch over wil stappen...
Vandaar ook mijn keus voor een relatief vrij groot frame, omdat dit stabieler is dan een klien frame. Ik twijfel ook nog om fpv te gaan, of de hd camcorder ooit mede te nemen... Wederom weer een reden om voor een wat groter frame te gaan.
Ik wil de kans op suc6 zo groot mogleijk houden, dus leek me dit het verstandigste...
Kan ook nog zo maar zijn dat ik me een mini aanschaf, met smd materiaal, voor in de woonkamer, als ik het een beetje kan, of bevalt.....
Ik ben compleet nieuw,en weet niet of het iets is voor mij, dus mocht ik er niets mee kunnne worden verkoop ik de boel gewoon weer

, heb iig veel schik gehad aan het bouwen, en das zeker weten de helft van de uitdaging voor mij, ik ben dol op bouwen, en aanpassen, en zo netjes en strak mogelijk werken.... Dit is gewoon een expiriment voor me, of ik het "in de vingers"heb , het heli gevoel.... Zo niet dan is het duidleijk en hoor je mij nooit meer over slagroomkloppers of slamixers, en blijf ik bij de tuigjes...