Thnx, Dit was idd een ontvanger welke ik in erste instantie wou gebruiken, maar is niet meer nodig.. Mijn normale Assan ontvanger past,zoals je ziet prima, maar waardeer zeker je aanbod!!!!! Was iedereen maar zo netjes en soepel!
@Hugy, idd, je zou meer schade verwachten, props heb ik zat

Wat een dwaas ook, wat wil je met zon manier van raggen!
Edit:
Nog even wat informatie voor de aansluitingen....Als je mode 1 vliegt, (Gas en Yaw op Rechter stick, Swash op Linker stick) en een Graupner zender hebt (mx12/mx16/wellicht nog meerdere zenders) is de volgorde als volgt:
Code:
Ontvanger kanalen --> controllerboard kanaal
1 3
2 4
3 2
4 1
Wbt de inputs op de controllerboard is het als volgt (je bestuurd hem op vliegtuig mode!):
1=Aileron
2=Elevator
3=Throttle
4=Rudder
Je kan dus uiteindelijk zelf kiezen welke mode, je wilt vliegen. Je kan ook je eigen draai eraan geven door gewoon iedere stickfunctie op een kanaal te zetten wat jouw het beste lijkt voor de besturing. Houd wel rekening met het feit dat je het board moet "Armen".
En dat doe je door het gas op 0 te zetten, en de yaw, naar links te doen. Dit zou als je zelf een andere indeling kiest dus ook een andere stickbeweging zijn! Zolang je het gas op nul hebt en de yaw naar links, zal het board gewoon "Armen".