Bedankt Dick dat wist ik nog niet. Doe ik dan iets verkeerd ik kan het nog niet in drie dagen verdienen.
Ga ik zien of ik elders wat kan regelen.
Ton loopt 'n beetje met zijn gezondheid te sukkelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt Dick dat wist ik nog niet. Doe ik dan iets verkeerd ik kan het nog niet in drie dagen verdienen.
Ga ik zien of ik elders wat kan regelen.
Ton loopt 'n beetje met zijn gezondheid te sukkelen.
Ik heb het zelfde pakket van Corel en heb ook kleur verschil zie foto,
![]()
De berghouten zijn dikker noten en een stuk donkerder dan de 2de beplanking. Het linden hout gebruik je voor de eerste beplanking.
![]()
Let wel bij het buigen braken ze vrij snel dus heb ze zelf 24 uur in het water laten liggen waarna ik geen problemen meer ondervond.
Idd het groot berghout in jou geval nr 43 op de bouw tekening is tegen zwart aan zeer donker.
Het opvullen is volgens mij zinvol tot de hoogte van de luizenplecht (het kleine dekje bij de boegspriet) omdat de beplanking daaronder een scherpe bocht maakt over de eerste spanten.
Andy
Bij de San Fransisco zit vrij dik hout om te beplanken dat alles toch met een plankenbuiger moest doen dat ik daar helemaal geen balsa had geplaatst.
ik heb alleen ervaren dat het bij balsablokken lastig is om met spelden de latjes te fixeren tijdens het drogen.
mogelijk heeft iemand een tip om dit probleem te voorkomen door het balsa wat steviger te maken
ik heb alleen ervaren dat het bij balsablokken lastig is om met spelden de latjes te fixeren tijdens het drogen.
mogelijk heeft iemand een tip om dit probleem te voorkomen door het balsa wat steviger te maken