Peters hermione la fayette

Hello my vrind. Uiteindelijk komt ik ook weer hier uit. De Hermione is weer een sprekende voorbeeld - nes De Botter van jou vakmanschap. Dit is net zo goed om weer een plaatje van jouw te ziet, maar ik mis de Zeeduivels!

Daar ben ik weer eens, het gaat allemaal wat langzamer als gehoopt, maar de slooiknieën zitten erop.

Op de tweede foto lijkt het alsof de bakboord knie een ander model heeft, maar ik heb ze met een malletje gecontroleerd, en het scheelt maar minimaal.
Hierna ben ik met de rolpaarden bezig gegaan, en dat ging tergend langzaam, doordat ze niet al te groot zijn, moet ik nog wel een klein beetje turen af en toe, en dan begint het linker oog nog wel wat te plagen, maar op deze foto zaten ze in elkaar.

En toen kwam ik er achter dat de rolpaarden helaas eigenlijk wel wat aan de hoge kant zijn, dus nu allemaal wat naar beneden werken. van de bovenste rand wat afvijlen, een nieuw gleufje maken voor de kanonstap, en de wielasjes lospeuteren, en ook daar een gleufje maken om de wielassen wat te verzinken.
Op de foto is a een insteekloop, b is een rolpaard wat nog niet gecorrigeerd is, c en d zijn paarden waarvan de wielen nog verzonken moeten worden.
Het kanon rechts van de d is helemaal gecorrigeerd. ( pijltje vergeten)

Dus voorlopig ben ik nog wel zoet.

En speciaal voor @Heinrich zijn hier de zeeduivels nog even, deze zwarte hebben we verleden week, na 16 jaar moeten laten inslapen,

DSCN4200.JPG

En deze drie zeeduivels hieronder, die hebben hier toch wel zo'n slecht leven, dat kun je bijna niet voorstellen. Kijk maar eens hoe ze erbij liggen

DSCN4195.JPG

Sneu van het verlies van je kat,
maar die andere salon panters zien er erg goed uit.

leuk te zien!!

Ai my vrind, dit is altijd zo hartzeer om te verneem van de verlies van een van de familielede - 16 jaar is een lange tijd. Maar de ander trio skep een huislike atmosfeer. Mij favoriet is natuurlijk de lummel naaste aan de camera - ik is dol op ragdolls! Vele dank vir de plaatje.

En speciaal voor @Heinrich zijn hier de zeeduivels nog even, deze zwarte hebben we verleden week, na 16 jaar moeten laten inslapen,

Bekijk bijlage 446593

En deze drie zeeduivels hieronder, die hebben hier toch wel zo'n slecht leven, dat kun je bijna niet voorstellen. Kijk maar eens hoe ze erbij liggen

Bekijk bijlage 446594
Een mooie leeftijd bereikt hoor!

Gelukkig heb je nog genoeg 'medebouwers' die je kunnen steunen. Alhoewel als ik uit eigen ervaring praat vinden de viervoeters de boten en vooral de draden net iets te leuk. ;)

Dat van je kat is altijd sneu. Je bouwwerk gaat mooi worden zo Peter. Mocht je nog een nieuwe kater willen dan heb ik er eentje. Ik heb tenslotte 4 jonge poezen zitten.

Back