Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach, nog een beetje de spreekwoordelijke kat uit de boom kijken, wat betreft het bestellen in HK.
Inmiddels weet ik uit het lezen van alle forums, en mede vliegers dat het wel goed zit, maar toen ik 2 weken geleden voor het eerst hier iets bestelde.. het blijft toch afwachten of iet uit Verweggistan aan gaat komen als je er al voor betaald hebt.
Wat wel frusti is, is dat als je eerlijk ergens voor wil betalen het gemiddeld 2 weken bij de Douane ligt, als het binnen 2 of 4 dagen al in NL is.
Daar zouden ze eens iets op moeten vinden, maar zoals de volksmond zegt; Ambtenaren, het enige wat daar werkt zijn de houten deuren.....
Yeah right, dream on!Dat mogen ze hem namelijk niet controleren.
Yeah right, dream on!
Dat klinkt toch wel heel anders dan:Je kunt dit allemaal voorkomen door te vragen of dat ze er een 'Value" van 22 euro of 25 Us dollar op willen zetten. Dat mogen ze hem namelijk niet controleren.
En met betrekking tot dat laatste: lees even terug in dit topic en zie hoeveel mensen het verzoek krijgen een betalingsbewijs o.i.d. op te sturen om aan te tonen wat de (werkelijke) waarde van de inhoud van een pakket is.Hij kan wel gecontroleerd worden maar de kans op een rekening is een heeeeeeeel stuk kleiner.
het is net een loterij met de douane , ook in belgie sta je soms voor verrassingen
Dat klinkt toch wel heel anders dan:
En met betrekking tot dat laatste: lees even terug in dit topic en zie hoeveel mensen het verzoek krijgen een betalingsbewijs o.i.d. op te sturen om aan te tonen wat de (werkelijke) waarde van de inhoud van een pakket is.
Ik heb 31-aug flink wat besteld (200 euro) bij towerhobbies.
Dit zou 1-sept verzonden zijn. Ik heb nu alleen nog steeds niet binnen gekregen :S.
Ik heb geen track nummer (klein pakketje).
Ik ben erg benieuwd of ik dit nog ga krijgen...
Zo niet, krijg ik dan me geld terug van towerhobbies?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb via tower een E-revo besteld
Deze is verzonden op 16 september en staat bij de douane sinds 19 september,, vorige vrijdag naar de post gebeld en die zeiden dat hij een code 50 had (wat betekend dat ze niet weten wat er in de doos zit en hoeveel het gekost heeft)
nu hebben we vorige vrijdag de betaligsgegevens gefaxt (de post verteld ons dat ze het pak binnen de 2 dagen dan zouden moeten loslaten)
Nog geen antwoord en nog niets te zien via het tracking nummer...
Waar zou ik me ongeveer aan moeten verwachten?![]()