Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben benieuwd Ramses! Ik blijf het toch zeggen, ik hoop deze ook nog een keer te mogen bouwen en vliegen![]()
Alweer zo'n mooie Ornithos Tiger! Is er ook een filmpje, Ramses?
Er is er altijd toch eentje die er wil bovenuit steken he![]()
![]()
.
YESSSS!!!!! Top Finn!
Ik zie je bouwverslag graag tegemoet!
Succes en heel veel plezier met de bouw!
Groeten, Ramses
.
Gefeliciteerd Finn!!Nou... ik heb hem opgehaald, het is niet het laserpakket maar het is waarschijnlijk de ECHTE CARL GOLDBERG bouwdoos (waarschijnlijk)
Gefeliciteerd Finn!!![]()
Dat is nog een echte 'oude' Carl Goldberg kit van de Tiger 2 inderdaad (zeker weten)!
Die zijn zeldzaam, heb je mooi voor elkaar.
Heel veel plezier met de bouw van je Tiger 2.
Ik ga je bouwverslag weer volgen natuurlijk
Groeten, Ramses
.
Top Finn
Een echte bouwdoos van Carl Goldberg.
Veel bouw plezier, en maak er iets moois van.
Grt John
Finn,
Ik heb zelf de Anniversary Piper Cub gehad van CG dat is ook een mooie kist alleen zie je wel dat de stansmessen te vaak gebruikt zijn dat geeft lelijke snijranden en ik moest hem daardoor bouwen met watervaste houtlijm die belletjes blaast. Zo is het toch netjes geworden. Ik hoop voor jouw dat deze kit daar geen last van heeft, wat dat betreft is de laserset van Berry gewoon wel helemaal top. Wat aan de CG kit wel fijn is dat er gewoon wel meer kleindelen bij zitten.
Veel plezier met de bouw, groet, Aad dB
Goed om te horen Aad, van die standtmessen heb ik ook weleens last alleen dan bij de folie snijden. Maar deze is niet van Berry, dit is de orginele Carl Goldberg Tiger II bouwdoos. Zit wel een Engelse bouwbeschrijving bij maar ik kan ook redelijk het bouwverslag van Ramses gebruiken. Sommige dingen zullen anders zijn...