Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hahahahahaha...
En ik had al expres niet "klaargekomen" getypt, want dat betekend in NL waarschijnlijk hetzelfde als dat andere bij jullie...
Ik ga het maar even aanpassen dan
Oogt veel groter zo, maar is ongeveer hetzelfde als Cumulus Winssen/Nijmegen na de vergroting van twee-drie jaar geleden.
Ach, geluid klinkt op video ook altijd anders dan in werkelijkheid.
.
Klopt, vooral brandstofmotoren klinken behoorlijk anders op video.
Zeker op de met een smartphone geschoten filmpjes.
Mooie website heeft Cumulus trouwens
.
Dank allemaal voor de leuke reacties in ons Ornithos Club Verslag afgelopen 3 maanden! We zijn aan het einde van 2016 begonnen met dit club bouw project. Inmiddels hebben drie Ornithos Club Tiger 2's reeds gevlogen op de valreep van 2016 en in 2017 zullen er nog vele volgen. We gaan in ieder geval lekker verder met ons club project. Tot de volgende update in dit nieuwe jaar!
.
Podverdrie... deze week nog een weekje vakantie en dan wordt ik ziek...
Intussen wordt er in Geldrop flink gebouwd aan de overige Tigers, maar nog geen updates.
Dan maar even een pauze filmpje, gevonden op het internet van een Tiger 2x2:
. Dank je! Vervelend virus... m`n dochter was vorige week al ziek, maar ik hoopte dat het mij zou overslaan... helaas dus niet...
Afgelopen week de hobby kamer eerst maar eens grondig opgeruimd en opnieuw ingedeeld:
Besloten dat ik eerst de zilveren Ryan STM-S2 en de zwarte De Havilland DH-T.10 Chipmunk vliegklaar ga maken.
De vleugel van m`n Ryan STM-S2 ligt reeds op de bouwtafel:
Het moet vrij eenvoudig lukken deze twee kisten vliegklaar te krijgen voordat het vliegseizoen weer begint.
Daarna ga ik weer verder met de liggende bouwprojecten die in de nok van een andere kamer hangen... (zie m`n avatar )
. En natuurlijk verder met dit club verslag over de Ornithos Club Tiger 2`s bijhouden!
Ohwww.... ik dacht even dat je die vleugels boven je bed had hangen... bleek 't toch je hobbyhok te weez'n
Die twee klaar maken? Goed plan! Heb je 'minimaaaaal' twee fraaie kisten om mee te zeulen naar de Fly-In van Odoorn
Bedoel... het kan niet snel genoeg weer 24º C zijn...
Is het geen idee om isolatie materiaal t.b.v. buizen om de balken te doen i.p.v. de lapjes?
Dan is je balk ook aan de onderkant beschermd. Dit voorkomt schade aan het model als je hem erop wilt leggen, maar per ongeluk tegen de balk stoot. Ook valt het lapje stof niet op de grond als je met iets schuift.
Geen idee hoe dik de balken zijn. Maar de isolatie is in verschillende maten te krijgen, mogelijk past het.