openpilot info draad

Wie zegt dat. Op het forum staat er op dat het echt op is.

Dit is hoe klein het bordje eigenlijk is

20121025_232649.jpg

Is 3d printen echt zo duur? Ik had gekeken voor de cc3d casing, maar dan moet je dus blijkbaar de bovenkant, onderkant en het klemmetje los bestellen.. Ben je zo'n 20 euro + verzenden kwijt..

Heb de forum gechecked en dat is waarschijnlijk de release van REVO (opvolger van CC3D)

REVO heeft dus GPS features zoals RTH enz.

Deze zal waarschijnlijk alleen voor de diamonds en devs beschikbaar zijn

Ga eens naar de opgegeven link. Klik eens op EU Store. Is gewoon een oude gemanipuleerde pagina. Gaat over de start van de verkoop: 18 okt.

Ja klopt die store wordt heel slecht geupdate.....maar alle CC3D bordjes zijn verkocht en er komt niks meer.
Het is dus echt aankondiging van de nieuwe REVO bord.

Tsja en ook maar 2 postst. Dus dat is deze post dat hij hem te koop heeft. En ZIJN eigen verkoop post. Zal me niets verbazen dat dit een schaduw account is... Speciaal voor verkoop bedoeld. Hopenlijk tekken de mods de ip's even na...

Jammer.... gemiste kans denk ik...

Tsja en ook maar 2 postst. Dus dat is deze post dat hij hem te koop heeft. En ZIJN eigen verkoop post. Zal me niets verbazen dat dit een schaduw account is... Speciaal voor verkoop bedoeld. Hopenlijk tekken de mods de ip's even na...

Jammer.... gemiste kans denk ik...

Jongens, wat een kinderachtige reacties hier. Heb gewoon zo'n bordje te koop gezet. Ik ben nog niet zo lang lid van het forum (4 sept jl.) maar heb zeker het account niet aangemaakt om dit te verkopen.
Doe een bod zou ik zeggen, verkopen voor de aanschafprijs kan ik altijd nog. Voorlopig zijn ze niet meer verkrijgbaar en lijkt er intersse te zijn, dus wat is het probleem. Je wordt toch ook niet boos op de winkelier omdat hij iets niet voor de inkoopprijs aan je verkoopt?
Dus heb je interesse, doe een bod en wie weet komen we eruit.
Even goede vrienden ;)

om nog even te reageren, dit kan niet met een winkelier vergeleken worden. een winkelier mag inderdaad marge op zijn inkoopsprijs hebben, maar als je dat op het forum doet is het handel en is het verboden, vandaar;)

maar inderdaad, even goede vrienden, zie pb:)

@dva78: ten eerste zet je hier iets te koop dat je hebt ingekocht met de intentie het met winst weer te verkopen, ik noem dat handel. Daarnaast plaats je in dit topic een link naar je verkooptopic, dat is dubbelposten. Beide zijn tegen de forumregels.
Daarnaast is het idee van openpilot om zonder winstoogmerk een product aan te bieden. Het is dan ook niet erg kies om dergelijke zaken op te gaan kopen om ze vervolgens tegen een hogere prijs aan te bieden.
Maar goed, de enige manier om dit soort praktijken tegen te gaan is door er niet aan mee te werken, en zo te zien zijn er genoeg mensen die daar geen probleem mee hebben.

Back