openpilot info draad

Vandaag een goede dag gehad. 6 vluchten ondanks de sterke wind (4-5 b) zeer goed kunnen vliegen. En met de laatste firmware vliegt hij zeer goed en stabiel.

Morgen neem ik foto's en video's, hopelijk regent het niet.

Grtz,
Matanza

Zit er nog een beetje ontwikkeling in openpilot? De meeste dingen (filmpjes zoals openpilot tv) zijn ongeveer een jaar oud.

Vandaag nog eens wat heerlijke vluchten gehad met mn Quad. Het was schitterend weer!

At7bowVCAAEC88s.jpg

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat ze er snel komen. Ben altijd zeer blij geweest met mn OpenPilot. Maar als het zo verder gaat word ik wel gedwongen om over te stappen op iets anders, Naza ofzo. Al zou ik dit zeer spijtig vinden.

Mvg,

als je een keer naza hebt gevlogen vind je dat helemaal niet meer zo spijtig hoor;)

Dat geloof ik zeker. Maar mocht OP werken als een firma dan was het een serieuze concurent geweest voor Naza. Ik ben sinds gisteren echt begonnen met uitzoeken hoe alles precies werkt.

Grtz,

Heb nog zo'n OP op de plank liggen, bij interesse stuur maar een PB.

Verkocht.

Laatst bewerkt:
hallo,

Ik heb bij de 'Te Koop: Heli' afdeling een OP mini Silver Hornet geplaatst. Ik wou het hier even vermelden omdat ik vermoed dat er niet zo veel multirotor fans bij de heli afdeling kijken.

Zijn niet meer verkrijgbaar en worden vervangen door de CC3D omdat van de oudere versie de gyro's niet meer leverbaar waren.

Je zal dus moeten wachten op de release van de CC3D.

Zijn niet meer verkrijgbaar en worden vervangen door de CC3D omdat van de oudere versie de gyro's niet meer leverbaar waren.

Je zal dus moeten wachten op de release van de CC3D.

Daar was ik al bang voor. Ik wacht wel even op v3 dan idd. Gelukkig lees ik daar berichten over dat er meer van worden gemaakt om de vraag aan te kunnen. Eerst maar even experimenteren met het KK2 lcd bordje dan die onderweg is.

Dat gaat wel effe duren voor ze echt op markt komenvrees ik.
En dan nog moet je snel zijn om ze te kopen , meestal zijn ze binnen enkele minuten/uren uitverkocht ;)

In principe is er weinig verschil alleen de gyro die erop zit is veel betere kwaliteit waardoor het net wat strakker vliegt. Ik heb de mijne als het goed is snel binnen en dan ga ik eens goed testen.

Back