openpilot info draad

Hierbij mijn eerste echte vlucht met CC3D buiten in mijn huis en tuin tunen. Ik heb het bordje pas een dag en moet zeggen dat het goed bevalt. De GCS is een Beta versie op het moment met veel bugs, maar bordje zelf is super stabiel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor zover ik weet is het enkel de GCS (beheer interface) die foutjes heeft. Dan praat je echt over cosmetische dingen zoals bepaalde pagina's die traag updaten en sommige vinkjes die niet goed werken, maar verder geen cruciale dingen.

Heeft toevallig al wat meer info over wanneer ze gereleased worden? Ik kan er nog steeds weinig over terug vinden! Als iemand er nog 1 heeft liggen ben ik ook zeker geïnteresseerd!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had een mail gekregen van OP Jose dat ze weer voorradig zijn.
Volgens de mail morgenochtend verkoop.
Na lang proberen heb ik er 2 kunnen bestellen.
Betaling is gelukt en bon verstuurd.
Dus post maar afwachten.
Ton

Vreemd dat ik er hier nog niets van gelezen heb.

Hoi Harold,

Het linkje werkt niet maar ik begrijp dat jij die mededeling ziet/ gezien hebt.
Ik zie nu alleen dit bij het boardje staan : This product is no longer in stock .
Gisterenavond stond dat er een paar uur niet.
Vreemd ik heb toch echt een winkelbon en afrekening dat ik ze besteld en betaald hebt.
Of heb ik nu een slimme internet crimineel gesponsord ooops?
Hopelijk wil mijn clubmaatje het 2e exemplaar hebben, het ging allemaal zo snel.
Het ging ook wel erg rommlig op de EU site gisterenavond en het is hier zo stil.
Ik ben benieuwd of de post eerdaags wat brengt.
Ton

Jammer dat er nu weer een nieuw draadje gestart is.
Komt de OP info verspreid te staan.
Misschien de titel veranderen naar OP CC3D.
Ton

Dat zou inderdaad beter zijn om daar alle ervaringen te delen, aangezien hier heel veel oude informatie staat.
Wat mij betreft mag deze omlaag zeg maar en een nieuwe voor CC3D komen.

Wellicht dat de mods meelezen?

Back