openpilot info draad

en jaaaaaaaaaa hoor bij mij ook binnen
helaas zondag pas tijd om wat te doen maar even een fototje kan nog net :D

DSC00362.jpg

doosje met inhoud
DSC00363.jpg

en de inhoud moet wel even wennen aan het formaat van het bordje ben alleen kk bordjes gewend pffffff wat klein

hopenlijk zondag de maiden

het heeft even geduurd maar hij zit er werkend op.
morgen even naar buiten om te testen.leuk om te zien hoe alles werkt in de gcs,en vooral lekker makkelijk.

Ik ben wel vreselijk benieuwd!! Straks weer even fladderen met mijn KK5.5. Maar wat ik hier allemaal lees dan moet dit toch wel een supergaaf boardje zijn. Ik wacht met smart op de filmpjes

Ik ben wel vreselijk benieuwd!! Straks weer even fladderen met mijn KK5.5. Maar wat ik hier allemaal lees dan moet dit toch wel een supergaaf boardje zijn. Ik wacht met smart op de filmpjes

Ik lees met je mee! Filmpjes die ik heb gezien zien er veelbelovend uit! Jammer dat hij zo slecht verkrijgbaar is, en de prijs nog niet in de buurt van de 25$ kk boardjes komt, maar als het multicopter vliegen mij bevalt weet ik wel wat ik een keertje aan ga schaffen...

lange motordraden.

Ik wil de ESC op de bodemplaat monteren.
Daardoor moeten de draden naar de motor verlegd worden tot ca 30 cm.
Ik weet motordraden verlengen is beter dan accu draden.
Heeft het CC daar problemen mee?
Ton

Hallo allemaal,

Kan iemand me vertellen wat "Spektrum satellite receiver support" betekent?
Het staat in de specs.
Betekent dit dat je als ontvanger alleen maar een Spektrum satelliet hoeft te gebruiken?

Hallo allemaal,

Kan iemand me vertellen wat "Spektrum satellite receiver support" betekent?
Het staat in de specs.
Betekent dit dat je als ontvanger alleen maar een Spektrum satelliet hoeft te gebruiken?
klopt de sataliet en het kabeltje en het werkt.
wel ff goed instellen in de software.

satelitte

heb je die kabel met die 6 stekkers die bij het bord zit en je normale ontvanger niet meer nodig dan,als je aleen de satelitte in het bord steek?

als je een satelliet aan het bord hangt met de bij geleverde kabel de geen met 4 draden dan heb je de andere kabel niet nodig.
gooi de kabel niet weg want binnen kort komt er een update die er voor zorgt dat je nog 4 of 6 kanalen er bij krijgt via de 6 polige kabel.
het komt dus hier op neer dat de ingang dus de uit gang wordt.

ok dan.
heb vanmiddag even snel geprobeerd te vliegen,ging redelijk.maar niet zoals in het filmpje.moet nog even een goede montage voor de lipo verzinnen,en beter afstellen.

vandaag voor het eerst gevlogen met het op bordje
nog wel wat problemen wat betreft het weglopen maar voelt wel goed aan

hier wat foto's en straks nog een filmpje

DSC00364.jpg

DSC00366.jpg

DSC00365.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back