openpilot info draad

Leuke vraag. Hoeveel mensen zouden en de laatste 24 uur op F5 (refresh page) hebben zitten drukken.
Het blijft wel spannend op deze manier.:p

Leuke vraag. Hoeveel mensen zouden en de laatste 24 uur op F5 (refresh page) hebben zitten drukken.
Het blijft wel spannend op deze manier.:p

op mijn werk heb ik deze gewoon open staan in een 2e scherm

gemideld 1x per uur op refresch

zou haast zeggen get a life

haha gekkenwerk.
loop de hele dag m'n mail te checken op mijn gsm,en thuis word er ook regelmatig op de site gekeken.
lijkt wel een obsessie.:Dlijkt de voorverkoop van een concert wel.

Ik zit nog te wachten op m'n gratis CC.

Hij zou ten laatste vorige week verzonden moeten zijn. Hopelijk deze week binnen dus :rolleyes:

zo te zien kunnen ze elk moment in stock komen

Posted Today, 08:53 AM
I have been chasing FedEX about these, so the update from me is that they have cleared customs after being stuck for several days and they were making a lot of demands from Jose

maar zoals ik het nu zie houd ongeveer heel europa de site in het oog
dus waarschijnlijk binnen 5 min uitverkocht

we hebben me telefoon naar andriod gemaakt kwa soft ware en dat werkt erg leuk.
waar het om gaat voor de openpilot is er een abb zo dat je via de wel bekende blauwe tand je multicopter kan uit leze en af stelln en wat al niet meer.
je heb wel een blauwe tand nodig voor op de brain.

we hebben me telefoon naar andriod gemaakt kwa soft ware en dat werkt erg leuk.
waar het om gaat voor de openpilot is er een abb zo dat je via de wel bekende blauwe tand je multicopter kan uit leze en af stelln en wat al niet meer.
je heb wel een blauwe tand nodig voor op de brain.

leg uit !!!!!!!!!!!!
ben hier nog helemaal nieuw in blauwe tand ?????
software abb (heb je een link hiervoor

Gisteren op het open pilot forum:
Yes, barely, after hours on the phone the package was cleared from customs and will be delivered by fedex tomorrow morning.
They will be available for sale from tomorrow at 18H30 CET

zo ga zo maar eens naar mijn werk dus niet echt de tijd om constand f5 te drukken (werk op de loods) maar zou zeggen iedereen veel suc6 vanavond en als het mij niet lukt hou ik me aanbevolen voor een bordje als iemand er 2 kan bemachtigen

Back