ONTMOETINGSDAG: Zaterdag 19 april 2014

Pas maar op Germt. Straks heb je weer een karretje nodig om alle boeken mee te nemen :) Ik zal zorgen dat de laptop ook weer gevuld is. Zitten wat aanvullingen in sinds laatste ontmoetingsdag.

Ja! Geinteresseerd!

Ik zou dat boek graag willen hebben Germt, dus als je dat lukt?

Oké Hans, haal ik voor je.
Bel morgen wel even naar de winkel om ze opzij te leggen voor de zekerheid
Komt op de ontmoetingsdag wel in orde:)

hoeft niet beperkt tot boeken... kocht vandaag dvd "Nova Zembla" en ben benieuwd. Als jullie advies hebben over gelijkaardige films... laat maar komen!!!

Pas maar op Germt. Straks heb je weer een karretje nodig om alle boeken mee te nemen :) Ik zal zorgen dat de laptop ook weer gevuld is. Zitten wat aanvullingen in sinds laatste ontmoetingsdag.

Ik breng dan weer een USB mee, kan maar zo iets tussen zitten wat ik nog niet heb:cool:
Op dit moment ben ik vooral op zoek naar info betreffende Engelse schepen in de tijd van Nelson:rolleyes:
Dus als iemand nog iets heeft!

Nu het toch over boeken gaat, ik zoek al een tijdje voor boeken (of e-books) op internet, waarin ik kan kijken als ik ergens niet uit kom. Dus bijvoorbeeld hoe je op de juiste manier de zeilen moet aanbrengen of de juiste manier van beplanken, etc. Ik kan alleen erg weinig vinden. Heeft iemand tips waar ik dit wel kan vinden? (Vast wel haha)

Germt,

Stuur anders - als je het boek gescoord hebt - een PB met daarin je rekeningnummer. Maak ik het geld gelijk voor je in orde.

Ik heb zojuist de winkel gebeld, en de beide boeken opzij laten leggen, en ga ze dinsdag a.s. ophalen
- De walvisvaart € 15,-
- De geschiedenis van de VOC €15,-
De boeken lijken mij zelfs ongelezen.
Breng ze wel mee naar de ontmoetingsdag, dan hebben jullie voor het thuisfront een legitieme smoes om te komen;)

lap

Ja lap, ik kan dat weekend net niet. Nét dat weekend heb ik met mijn andere hobby ( trainer jeugdvoetbal ) een jeugdtornooi in Nederland, tegen Amsterdam...
Het kan weer eens slecht uitkomen :(
Germt had me thans net overtuigd...
Ik wacht nog even af wat de wedstrijduren zijn en wat de openingsuren zijn van jullie ontmoeting... Met een mirakel kan het alsnog :(

Tis toch niet waar, he. Vroeg me al af waarom ik een onaangenaam voorgevoel
had bij deze datum. Mijn vriendin haar dochter stapt in het huwelijksbootje op die dag, en mijn voorzichtige poging om te suggereren dat mijn aanwezigheid
toch niet noodzakelijk was is me op een week ,,veel beeld, geen klank,, komen te staan. Zelfs mijn geslagen hondenblik heeft geen effect gehad. Wou erg
graag komen om de mensen achter de namen eens te ontmoeten en af te
spreken voor de Victorytrip. Wat nu?

Nu het toch over boeken gaat, ik zoek al een tijdje voor boeken (of e-books) op internet, waarin ik kan kijken als ik ergens niet uit kom. Dus bijvoorbeeld hoe je op de juiste manier de zeilen moet aanbrengen of de juiste manier van beplanken, etc. Ik kan alleen erg weinig vinden. Heeft iemand tips waar ik dit wel kan vinden? (Vast wel haha)

Check je privéberichten ;)

Tis toch niet waar, he. Vroeg me al af waarom ik een onaangenaam voorgevoel
had bij deze datum. Mijn vriendin haar dochter stapt in het huwelijksbootje op die dag, en mijn voorzichtige poging om te suggereren dat mijn aanwezigheid
toch niet noodzakelijk was is me op een week ,,veel beeld, geen klank,, komen te staan. Zelfs mijn geslagen hondenblik heeft geen effect gehad. Wou erg
graag komen om de mensen achter de namen eens te ontmoeten en af te
spreken voor de Victorytrip. Wat nu?

Jammer maar begrijpelijk :)

Hallo iedereen,

De deelnemers lijst in de eerste post is geupdate. Ik heb het momenteel erg druk met werk dus ben even iets minder actief op het forum.

Voor iedereen die van plan is om te komen maar nog niet heeft aangemeld, doe dat dan binnenkort, zo kunnen wij kwa organisatie beter afstemmen voor opkomst/catering etc. Vriendelijk dank!! :)

@Erik, Hans,

Ik heb de boeken vanochtend opgehaald, zien er nieuw uit
Ik breng ze, zoals beloofd, voor jullie mee naar de ontmoetingsdag.
Bonnetjes aanwezig;)

P.S. Er is nog plaats op de ontmoetingsdag hoor jongens:thumbsup:

Kan nog dienen als versierde sloep voor mijn "Aggy"
Sorry Robert kon het weer even niet laten;)

Back