ONTMOETINGSDAG: Zaterdag 19 april 2014

Zou tof zijn, een Vasa hebben we nog niet op display :)

ik zal alles proberen de gezamelijke agenda hier thuis aan te passen zodat deze zaterdag vrijgemaakt wordt.

het is trouwens een los diorama van een scheepswerf in Stockholm in 1620

ter info even een plaatje
100_9005.jpg

Jan, zou fantastisch zijn als het lukt met diorama en Vasa aanwezig te zijn :thumbsup:.

Germt, deze datum prikken heeft al wat voeten in de aarde gehad en helaas is het onmogelijk een ideale datum uit te zoeken waarbij iedereen tegelijk de agenda vrij zal hebben. We hebben ook deels dit 'lange weekeind' gekozen in de hoop dat er meer mensen vrij zouden hebben en iets meer speling in de agenda. Neemt natuurlijk niet weg dat het heel jammer is als er mensen niet kunnen.

Grt
Diederik

Dag een weekje opschuiven kan misschien??

Hey Germt

In mijn ervaring werkt schuiven met data niet echt omdat er altijd wel mensen zijn die op de nieuwe datum niet kunnen. Bovendien is onze lokatie al gehuurd dus verschuiven kan niet zo makkelijk.

We gaan er vanuit dat er een mooie opkomst zal zijn :)

@ Erik, Diederik

Klopt verschuiven heeft niet veel zin, was even een opwelling.
Ik hoop op een goede opkomst:cool:

ja vind het zelf ook spijtig maar hoop er in barnevelde dan wel weer bij te zijn.
en verschuiven is zoals je zegt dan kan iemand anders weer niet enz en het is al gehuurt. tog veel plezier ginder en ik zie de fotos wel langs komen ;)

Da's mooi Jan, daar gaan we het eens even over hebben
Breng ik het boek van Longridge mee, kunnen we e.e.a. nakijken:cool:

Mooi initiatief. Twijfel of ik me zal aanmelden of alleen zal komen kijken. Zaterdag is altijd lastig voor mij (familiebezoek enzo...)

Mooi initiatief. Twijfel of ik me zal aanmelden of alleen zal komen kijken. Zaterdag is altijd lastig voor mij (familiebezoek enzo...)

Gewoon plaats maken voor die dag Hans.
De Batavia willen we graag zien hoor:cool:

Huidige aanmeldingen (bericht 1)

Germt - HMS Agamemnon
Chris - Friesland, Pinta
Diederik (Spijkertje) - De Eenhoorn
Piet (pietsan) - Bounty
Erik (eagter) - De Dolphyn
Jan Zwart (JanZMC) - HMS Victory
Gino Slock

kleine correctie Jan Zwart is niet JanZMC maar JanZwart. ik heb me nog niet aangemeld, wel van plan maar moet eerst zekerheid hebben voor de agenda thuis (werk en planning open dagen voor mijn zoon, waarvoor ik meestal moet rijden)

Ik heb het hier min of meer geregeld dat ik erbij kan zijn, maar was wel meteen het lachertje bij mijn zoons (3 stuks - 23 - 21 en 19) die dit behoorlijk oubollig vinden....:-)

Niet dat ik me daardoor laat weerhouden hoor.

Correctie - 23-22 en 19.

Mijn jongste zoon is wel bezig aan een cross-section van de San Francisco - vindt het leuk - en doet het nog goed ook - maar is niet zo fanatiek. Moeilijke kistjes maken enzo laat hij graag even liggen.

@ Jan (ZMC), sorry voor de vergissing, wordt rechtgezet. We hopen nog van harte dat het gaat lukken!

@ Hans , Fantastisch nieuws! Laat ze maar lachen, 't zullen wel de 'rebelse' naweeën van de puberteit zijn :confused:. Moesten ze zich bedenken, zijn ze natuurlijk ook welkom (kun je de andere twee misschien ook overtuigen en het fanatisme van de derde aanwakkeren ;)).

Grt
Diederik

Twee van de drie vinden het niet verkeerd, maar vinden zo'n ontmoetingsdag wel echt oubollig... Zijn ook de twee die aan Warhammer doen/deden.
Nummer drie is zelf geen bouwer, maar claimt wel ieder bootje wat ik bouw voor op zijn kamer (ik heb vorig jaar de Bireme van Krick voor hem gebouwd. Post straks wel een fotootje bij de Batavia).
Ze zijn alledrie wel super enthousiast over die nieuwe serie Black Sails!

(en ik geloof dat ik er niet meer onderuit kan om op de ontmoetingsdag een tafeltje te vullen). Mijn lijstje van bootjes (sinds m'n elfde):
- Statenjacht Billing Boats (nog in mijn bezit - twee ervan gemaakt)
- Jylland Billing Boats (heb ik nog)
- Lilla Dan (heb ik nog)
- Sperwer (verkocht)
- Norske Löwe (heb ik nog)
- Een klein bottertje - merk onbekend (heb ik nog)
- Bireme (bij mijn zoon)
- Halifax (hier in de kamer)

En dan op de werf (naast de Batavia) een Trireme, de Bounty, en dus recent de BlueNose en Flying Fish.

Hoezo hobby....:-)

Back