G
Germt
Guest
Is er een volgende datum? Een volgende locatie? Hopelijk geen jaar weg van hier??
Misschien in het najaar in Barneveld

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is er een volgende datum? Een volgende locatie? Hopelijk geen jaar weg van hier??
Ohhh, ik heb géén bezwaar tegen 2 x per jaar hoor.
Duizel is een schitterende locatie, mooi centraal gelegen getuige de opkomst en de kosten, heb ik er wel voor over.
Ik heb een donkerbr...n vermoeden dat er wel een paar internationale gasten komen ook gezien de reacties op MSW (Duitsland en Engeland)
Graag biedt ik mijn hulp aan indien gewenst![]()
2x per jaar vind ik ook prima. Maar hou er dan rekening mee dat op 13 sept 2014 er een modelbouwdag is georganiseerd door Modelbrouwers. Zie Modelbrouwers modelbouwdag (Brouwersdag) dit jaar gehouden in Evenementenhal Gorinchem op zaterdag 13 september!
Je moet elkaar niet in de weg gaan zitten.
Jan Zwart.
ik heb 't er met Diederik nog niet over gehad maar aangezien de reacties op de locatie in Duizel erg goed waren denk ik dat het niet gek is om gewoon Pasen 2015 daar weer te doen. 2x per jaar kan wellicht maar dan moet er wel steeds voldoende animo zijn, hoe vaker je het doet hoe lager de noodzaak om er bij te zijn. Ook even kijken qua kostenplaatje of we uit kunnen komen.
Misschien moeten we deze gelegenheid aangrijpen om als modelbouwforum met zijn allen in Gorinchem te gaan staan. Kan Chris er ook gewoon bij zijn zonder de hele dag te fotograferen.
Lijkt me toch wel te regelen.
Ik heb wel eens begrepen dat de ruimte in Barneveld niet top is qua grootte en zo (in ben daar nooit beneden geweest).
Wat de ruimte in Barneveld betreft, en nu loop ik wel een risico, is inderdaad met dit aantal bezoekers niet meer toereikend.
Het forumdeel "Historische Zeilschepen" is in de afgelopen 1,5 jaar nadat we een eigen forumdeel kregen behoorlijk gegroeid.
Ik sprak Ad Bakker in Duizel, en hij vertelde mij dat juist ons forumdeel bijzonder goed groeit en fanatieke bouwers huist.
De 1e ontmoetingsdag was bij Fred thuis, ik dacht 6 man.
De 2e in Barneveld met 12 man.
Nu was het al heel wat meer.
Statistisch gezien mag je er van uit gaan dat een eventuele volgende dag meer exposanten en schepen gaat geven.
Ik vindt het jammer dat Andy (de organisator van de dag in Barneveld) zich niet mengt in deze dicussie.
Want; komt er een dag in Barneveld eind dit jaar, of kunnen we een ander alternatief (Duizel??) in gedachten houden.
Ik bedoel een ander risico Stephan.
Duizel ligt iets onder Eindhoven.
Maar laten we het bij het punt wat ik maak houden, en er geen andere discussie van maken.
De vraag, en mijn betoog is simpel;
We kunnen Andy niet in de wielen rijden bij zijn organisatie in Barneveld.
Recentelijk gaf hij aan dat die in het najaar waarschijnlijk doorgaat.
Dus lijkt het mij handig éérst te weten of hij daar nog voor voelt
Het maakt toch helemaal niet uit waar het is, de volgende keer laten we Sjors iedereen ophalen met de bus en brengt ons netjes naar de lokatie en weer thuis.![]()
Lijkt mij wel een optie om met z'n allen daar ook te staan, hoewel ik vrees dat we daar in de massa ten onder gaan.
Het mooie van Duizel was, vondt ik, dat we daar een beetje een familie leken
.