ONTMOETINGSDAG: Zaterdag 19 april 2014

1 boot al ingeladen (san fransisco) hoop dat hij heel blijft, staat klem tussen de achterbank en de voorstoel. Morgen de rest inladen.
Gaat denk ik een gezellige dag worden.
Nog niet vergeten om de memorystick van de camera leeg te maken, zullen morgen veel foto,s gemaakt worden denk ik.

Ontmoetingsdag in Duizel op 19 april 2014

De ontmoetingsdag was voor mij een groot succes, veel mensen van dit forum leren kennen. Bovenstaande foto was mijn bijdrage van modellen. Ik heb natuurlijk nog meer foto,s gemaakt, maar wacht even af wat andere mensen plaatsen zodat we niet allemaal dezelfde foto,s te zien krijgen.
Ik heb er van genoten en Erik, nogmaals bedankt dat je me bent komen halen en me weer netjes thuis hebt gebracht!

Heren,

Ik ben er geweest en ik vond het indrukwekkend wat er door mensenhanden allemaal gemaakt kan worden.
Heb veel tips en trucs gehoord en opgestoken.
En Robert ook bedankt voor de tips die je verteld hebt.

Groet PC Piet.

Indrukwekkend, indrukwekkend, indrukwekkend :D
Een schitterende ruime locatie, waarin héél veel schitterende modellen te bewonderen waren.

Mijn dank aan de organisatie; geweldig gedaan jongens:worship:

Een kleine impressie;

full

En dit is nog niet eens de hele zaal!!

full

Volgende keer weer a.u.b.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jongens, wat een kunde en vakmanschap weer gezien vandaag - petje af voor iedereen!

En iedereen ook bedankt voor alle lovende opmerkingen over mijn bootje.

full

Chris en Diederik - alles perfect geregeld! Dank jullie wel!

Laatst bewerkt door een moderator:
ik kon niet lang blijven en heb eens een blik op alle modellen gegooit en de scheepsbouwers van de historische modellen mogen best fier zijn op zich zelf want het niveu is wel erg goed.

de modellen in het echt zagen er nog 10 keer beter uit dan op de fotos op het forum.

ook al ben ik maar 2 uurtjes geweest toch heb ik er van genoten om zoveel moois bij elkaar te zien staan.

Chris en Diederik, bedankt voor de organisatie van deze dag, zeker voor herhaling vatbaar.

Veel oude contacten gesproken en nieuwe namen hebben nu een gezicht.

gezellig en leerrijk praatje gemaakt met enkele bouwers. Het was de moeite om zoveel moois bij elkaar te zien. proficiat en bedankt aan de inrichters en deelnemers
vgr
Marc

ik kon niet lang blijven en heb eens een blik op alle modellen gegooit en de scheepsbouwers van de historische modellen mogen best fier zijn op zich zelf want het niveu is wel erg goed.

de modellen in het echt zagen er nog 10 keer beter uit dan op de fotos op het forum.

ook al ben ik maar 2 uurtjes geweest toch heb ik er van genoten om zoveel moois bij elkaar te zien staan.

Danku! Plus de diorama's en andere spullen van jou staan nu bij mij veilig thuis in Eersel :)

Was een gezellige en leerzame dag. Ook leuk om eens alle gezichten te zien.
Zie al uit naar de volgende keer :D Bedankt iedereen voor de gezelligheid.
Met name Chris en Diederik voor de uitstekende organisatie. :worship::worship::worship:

Ik had er graag bij geweest, maar ik kon helaas niet. Maar als ik zo de foto's zie was het erg gezellig!

Back