Ogar, monster in de lucht...of...

Tijdens de landelijke Epsilondag , waar 1 Epsilon was, toch een baantje laten maaien voor de 2 Ogars. hoewel sommige hem echt lelijk vinden is het wel een mooi gezicht voor de liefhebbers. Mijn broek zakte er van af..:jan:
P1230437.JPG
P1230426.JPG
P1230042.JPG

Bijlagen

• P1230046.JPG
    P1230046.JPG
    372,7 KB · Weergaven: 147
  • P1230043.JPG
    P1230043.JPG
    128,1 KB · Weergaven: 134
  • P1230441 (2).JPG
    P1230441 (2).JPG
    423,7 KB · Weergaven: 140
Had hem al gezien, is wel "iets" werk aan........
Ja, duidelijk... :D maar hij ziet er in bepaalde opzichten stukken beter uit dan de mijne. Netjes maken zal mischien een hoop werk zijn, maar vliegbaar maken zou met een weekje of twee klaar moeten kunnen zijn.

Die heeft niet op een zolder gelegen. Is eerder een schuurvondst.
Waaruit concludeer je dat? En wat is eigenlijk het verschil? :D

Ah, op die manier... Tsja... het is geen schoonheid. En dat is de mijne ook niet :D

Dit soort aanbiedingen moet je zien als, romp kaal maken beter ophanging voor het wiel(5 cm naar voren) romp spuiten. Bij RC Europe een vleugelset bestellen en in elkaar steken.. 1 winter werk voor deze mooie kist.:wave

Dit soort aanbiedingen moet je zien als, romp kaal maken beter ophanging voor het wiel(5 cm naar voren) romp spuiten. Bij RC Europe een vleugelset bestellen en in elkaar steken.. 1 winter werk voor deze mooie kist.:wave
Bijvoorbeeld, ja... En dan heb je (met eigen ogen gezien) op zich wel iets bijzonders wat heel goed vliegt en vederlicht is. Maar het zou me weinig verbazen als de originele vleugels ook vrij simpel weer in ere te herstellen zijn. Weekje werk, iedere avond 2 a 3 uurtjes, dan moet dat wel weer in orde zijn, lijkt mij.

Een motorkapje moet ook niet zo moeilijk te maken zijn... Als je hem electro maakt, gewoon uit Balsa...

Een motorkapje moet ook niet zo moeilijk te maken zijn... Kunnen altijd een mal trekken, waar ken ik dat ook alweer van...:worship:

Hoi Alle, toch even een account aangemaakt. Foto's zijn al gepost hier door peter van mijn Ogar. (die paarse)
img-20200507-wa0010-jpg.371087
img-20200507-wa0009-jpg.371088

Ton heeft ook foto's gestuurd over de restauratie van zijn redelijk originele Ogar met zijn dikke Wortmann profiel.. Toch wel een grote vlieger:beer:

Het hele draadje nog eens doorlezend valt me op: we missen iemand...

Hoe staat het met de Ogar van Ton?

Hoop het...Volgend jaar een Ogar-dag met 5 of 6 Ogars, het kan alleen maar mooier worden....

:mad: rottige internetverbinding.... Dubbelpost, sorry...

Laatst bewerkt:
Back