Tijdens de landelijke Epsilondag , waar 1 Epsilon was, toch een baantje laten maaien voor de 2 Ogars. hoewel sommige hem echt lelijk vinden is het wel een mooi gezicht voor de liefhebbers. Mijn broek zakte er van af..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En nog een mid air tussen 2 Ogars kunnen aanschouwen met gelukkig geen nare gevolgen
hoewel sommige hem echt lelijk vinden
Je draagt hem ook zo elegant...
Ja, duidelijk...Had hem al gezien, is wel "iets" werk aan........
Waaruit concludeer je dat? En wat is eigenlijk het verschil?Die heeft niet op een zolder gelegen. Is eerder een schuurvondst.
Bijvoorbeeld, ja... En dan heb je (met eigen ogen gezien) op zich wel iets bijzonders wat heel goed vliegt en vederlicht is. Maar het zou me weinig verbazen als de originele vleugels ook vrij simpel weer in ere te herstellen zijn. Weekje werk, iedere avond 2 a 3 uurtjes, dan moet dat wel weer in orde zijn, lijkt mij.Dit soort aanbiedingen moet je zien als, romp kaal maken beter ophanging voor het wiel(5 cm naar voren) romp spuiten. Bij RC Europe een vleugelset bestellen en in elkaar steken.. 1 winter werk voor deze mooie kist.![]()
Hoi Alle, toch even een account aangemaakt. Foto's zijn al gepost hier door peter van mijn Ogar. (die paarse)
![]()
![]()
Ton heeft ook foto's gestuurd over de restauratie van zijn redelijk originele Ogar met zijn dikke Wortmann profiel.. Toch wel een grote vlieger![]()