Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb dat pinnetje al 2 keer eruit gehaald,de flybar was na een crash een beetje krom.met een dun pinsetje kan je het pinnetje eruit drukken,vinger er achter en VOORAL NIET UITSCHIETEN want dat doet AU.dan met een punttang er verder uittrekken.ook het terugzetten gaat goed met een punttang,eerst erin pielen en als het zit de tang er overheen zetten(als een schaar zeg maar) en dichtknijpen.daarbij wel opletten dat het pennetje in het gaatje van de achterkant komt,het wil een beetje schuin hangen omdat het alleen in de flybar klemt en draai in de gaatjes van de "flybar houder".hoe heet dat stukje heli?
Ik heb de flybar in heet water gelegd.Wordt het plastic wat soepeler en hem daarna recht kunnen buigen.Gaat goed moet ik zeggen.Heb vanavond ermee gevlogen en geen probleem mee gehad.Ik denk dat het krom zijn van de flybar,een beetje krom natuurlijk,geen echt probleem is want door het effect van de gewichtjes en de middelpunt vliegende kracht komt de flybar ook recht te hangen.
Ik gebruik trouwens voor gebroken plastic secondelijm van het merk Dumco.Iskofix secondelijm. Het fijne is dat het plastic niet direct vastlijmt maar een tijd vloeibaar blijft,dus je heb ruim de tijd om de breuk netjes te herstellen.En het grote voordeel van deze lijm is dat het vloeibaar blijft,ook als het lang open staat en niet gebruikt wordt.
Als je met een paar kleine lijmklemmen de gebroken delen tegenover elkaar fixeerd en het rustig laat drogen werkt het perfect.
Hoe werkt het verzenden bij hobbyking?
Voldoet zending via royal arimail voor van 5,99? Wil een skid, main gear, swashplate, 2 x accu en main shaft bestellen.
Het lijkt goedkoop, maar verzenden gaat meestal goed. Je moet alleen geduld hebben. En let op welke accu's je bestelt. Ze hebben accu's die beter en goedkoper zijn dan de originele.
Klingt niet heel enthousiast, bij de adresgegevens vragens ze naar state, daar moet ik gewoon noord braband in mijn geval neer zetten?
Wanneer gaat het dan 'fout'. Gezien mijn bestelling denk ik niet door de brievenbus kan (door de landingskirts enzo). Bestelling valt tussen de 101/ 200 gram voor 5,99.
Meestal nooit zeker niet met kleine pakketen, ik bestel nagenoeg alles daar. Duurt wel even maar gewoon veel bestellen.
Een flybar of een kop kost nog geen euro tegen 5 euro in NL, verzendkosten zijn nagenoeg gelijk.
Bij state idd. Noord brabant zetten. Duurt dan een dag of 10.
Batterijen altijd daar halen en gelijk een stuk of 6 dan zit je nog lager dan in NL. Ik heb ze ook zij 150 MaH en zijn super.
Ik heb nog een PB naar je gestuurd voor de Sim
Dus als ik het goed begrijp, als ik voor 15 euro aan onderdelen bestel en het past in een envelop stoppen ze het daar in, lukt dit niet gaat dit in een doos. De verzendkosten blijven 5,99.
Maar wat als ze met de doos aanbellen bij de deur? Ik neem aan dat postNL dit niet verzorgt en hoe gaat dit dan?
Ben een noob in bestellen vanuit het buitenland en voordat ik iets bestel wat misschien wel langer dan 2 weken duurt voordat ik het binnen heb wil ik ook weten dat het goed gebeurd![]()
HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy nano-tech 130mah 1S 25C Lipo Pack (Nine Eagles style - T2 Twin Rail for older models)
Deze moet toch ook geschikt zijn voor de nine eagle pro v2? Goedkoper als de rest en ook leverbaar, de rest is in backorder.
Zit het ringetje dat met een schroef net onder de swash plate vast zit, en de main shaft op zijn plek moet houden, niet toevallig los? Soms splijt deze rond het schroefgaatje, en zit dan niet vast genoeg.