S
shaquille36
Guest
ok, ik zal op zoek gaan naar de genoemde onderdelen en de gok wagen om deze te vervangen. Heb ik wel nog een vraag welke hier zijdelings mee te maken heeft (btw ik woon in Utrecht
) Als jullie mij zouden willen adviseren, ik wil er nog een coax heli bij aanschaffen. Ik heb nu 2 heli's voor mijn zoontje innmiddels gekocht (die op de zwarte markt heli's voor 20 euro) en eigenlijk, het klinkt raar ben ik daardoor verslaafd geraakt aan deze hobby, maar zoals anderen ook al aangeven op het forum, voordat ik een hele bak geld uitgeef en dan nog niet heb wat ik wil. Het punt is dat die heli's van mijn zoontje maar 5 minuutjes kunnen vliegen, vandaar dat ik op de bravo sx ben geraakt (welliswaar via de verkoper, maar ok) waarmee ik dus langer zou kunnen vliegen. Dus iets met die lipo batterijen, aangezien ik dus iets nieuws wil aanschaffen denk ik aan de bravo III, of de e-sky hunter, met name ook omdat je daar (wat ik gelezen hebt) mee binnen -en buiten kan vliegen, wat mij ook wel heel leuk lijkt. daarin tegen ben ik niet echt, of eigenlijk geen techneut op dit gebied, dus veel sleutelen zou voor mij niet echt uitkomen, kan iemand mij helpen bij de keus? wederom bedankt !