Nieuwtjes

De Tamiya TB Evo 5 MS kost 37,800Yen in Japan, dat is zo'n 235 euro... plus alle verzendkosten en andere kosten kom je zeker onder de 300 euro uit (denk ik).
Groeten Victor

yokoTCproto0508_2.jpg

yokoTCproto0508_3.jpg

yokoTCproto0508_4.jpg

yokoTCproto0508_5.jpg

AUB Emiel

Dat ziet er wel enorm laag uit! Moest even kijken naar die motorbevestiging maar nu snap ik hem :) erg creatief allemaal maar het word er niet makkelijker op qua sleutelen?

Emiel je vergeet een 'r' ;)

Zo'n motor montage hebben we al eens eerder gezien op de TECH racing Athlete conversion set voor de TA-05...

techracingta05athlete-2.jpg

Joost.

Volgens de officiële prijs lijst kost hij de 416, 599 euro. Dat ze voor andere prijzen worden aangeboden is alleen maar prettig. De TB Evo 5 zal dus waarschijnlijk volgens de officiële prijs lijst boven de 500 euro uitkomen.

Nu duidelijk!!

Laatst bewerkt:
Moeilijker sleutelen?
Lijkt mij makkelijker om spurgear te wisselen. motor is wel ff 2 extra schroefjes maar na het plaatje op je motor geschroeft te hebben zet je hem er volgens mij zo op.

Hij is wel laag ja.
Zou er wel eens mee willen rijden om te kijken hoe de auto rijd.

Krens ja.
foutje;)

De prijs van de tamiya word ongeveer 400 euro. staat op RcTouring.EU

De prijs van de tamiya word ongeveer 400 euro. staat op RcTouring.EU

Ja... dat is de officiële prijs die Tamiya gepubliceerd heeft. Maar je kunt hem dus al voor
37,800Yen bij een Japanse winkel (waarvan ik weer zeker de naam niet mag noemen :zucht: ) kopen.
Groeten Victor

PS: Weer terug naar de nieuwtjes ;) : Tamiya TB-03 komt er aan! En een nieuwe versie van de Tamiya Volac (gebasseerd op laatste versie van de KO VFS-1)

1_68.jpg

Laatst bewerkt:
Jij vond de nieuwe Evo V ook lijken op een TT-01, dus ik neem je sowieso niet serieus. Maar misschien zijn er mensen die denken dat je er wel kijk op hebt....

Het is wel te zien dat je er verstand van hebt....

:D

Ziet er leuk uit die TB03, ben benieuwd of er (buiten de IFS voorophanging en de badkuip) eigenlijk veel verschilt met een TB02 (kwa aandrijving en achterwiel ophanging), hij lijkt namelijk verdacht veel op een TB02 (en hadden ze hem misschien beter de TB02 IFS kunnen noemen)

Back