Nieuwtjes

Inmiddels is de eerste Associated RC12R5 in Nederland aangekomen, en wordt deze gebouwd. Het verslag zal terug te vinden zijn in de M-auto!

Groet Robert

Hé dat is een link uit mijn showroom!

Om het compleet te maken:

Tb Evo 5 MS

getuserimage.asp

Ta05 IFS R

getuserimage.asp

DF03 MS

getuserimage.asp

Voor grotere afbeeldingen klik hier

Inmiddels is de eerste Associated RC12R5 in Nederland aangekomen, en wordt deze gebouwd. Het verslag zal terug te vinden zijn in de M-auto!

Groet Robert

Het bouwverslag van deze pracht auto, zal waarschijnlijk in de volgende M-auto staan, en daarna ook hier gepost worden. Hier alvast een spy-shot. Hij is inmiddels al af :wink:

69148188ad18234f.jpg

Groet Robert

Laatst bewerkt door een moderator:
beetje gehacked in die pagina-code en de afbeelding eruit gevist:

TPO-TP32002SSP.GIF

Vreemd genoeg, kon ik van deze accu geen details terugvinden op de site van Trakpower zelf.

Bij de website van trakpower staat hij er gewoon bij onder saddle packs 4800mah. Zeer interessant, maxamps heeft al 6000amp saddlepacks maar dat zijn geen hardcases en de maxamps kan een beetje lastig zijn om er aan te komen. als de prijs rond de 80 -90 euro zou zijn dan lijkt het mij wel een goede optie naast die van maxamps.

Ik heb ze al ergens gezien prijs was iets van $90 als ik het me goed herinner ..... heb alleen ff een "al sla je me dood waar" momentje :rolling:

Gevonden : Trak Power 3200Mah 2 Cell 7.4V Lipo Saddle Pack [TPO-TP32002SSP] - $88.00USD RC-Mushroom, Your One Stop RC Pro Shop

$88,- ... is te doen ....

LOL,
zie drie posts hoger:

:oops: die post had ik over het hoofd gezien .... Foutje :rolling:
Had ze dus ook niet aan de hand van die post gevonden ;)

Hoe dan ook ... Wel eindelijk een hardcase saddle die in m'n XX4 past :)

Ben benieuwd naar de eerste berichten :yes:

Hij zit wel in het goeie topic het gaat tenslotte om iets wat daar is gevonden , dat soort vragen wordt echter alleen meestal niet op prijs gesteld door de Mods ;)

Klopt! Winkelbesprekingen zijn we hier niet zo gek op, mede richting onze sponsoren is dat niet echt fair. Daarnaast wordt het ook vaak gebruikt om een winkel zwart te maken door iemand die mindere ervaringen heeft. Om kort op je vraag te antwoorden, koop gerust bij de RC Champignon!! ;-) En nu maar weer on topic!

Back on topic: die Trakpower saddle-pack Lipo van 3200mAh
Heeft iemand daar meer details over, meer bepaald over de grootte? Ik zou wel zo eentje willen bestellen maar wil zeker zijn dat die in mijn X10 Predator gaat passen

[edit]
Beetje verder gezocht
en op het Pred-forum het antwoord gevonden. (bron)

turbo_brick zei:
Cooper,

I was on the phone to trakpower yesterday they are expecting the 3200 lipo's in within the next week.

The dimension's I was told would be 47mm x 70mm x 21mm per pack, which is almost exactly the same as a nimh pack.

Peter

Laatst bewerkt:
Wel, komende week krijg ik ze toegestuurd van Trakpower, als je naar een clubrace in Kampenhout of Arendonk komt de volgende weken dan zie je me daar en kan je ze eens aan een onderzoek onderwerpen :)

hallo ,

ik zag dat jullie het in het begin over koelribben met een ventilator haden

dus daar heb ik een vraag over

ik ga een lrp V10 14T motortje kopen en gebruiken in een HB cyclone S
met een vertandting pion : 30 - spur : 106 - DP64
maar bij een paar andere motortjes werden de motoren heeeeeeeeeel erg heet en deden het na 2 keer rijden het niet meer ( verbrand anker )
dus dat wil ik niet meer laten gebeuren dus vroeg me af of die koelribben echt helpen ik heb gewoon zonder ventilator
of word de motor met de vertanding al niet zo heet
dat het niet nodig is ??

ik hoor het graag van jullie ;)

hallo ,

ik zag dat jullie het in het begin over koelribben met een ventilator haden

dus daar heb ik een vraag over

ik ga een lrp V10 14T motortje kopen en gebruiken in een HB cyclone S
met een vertandting pion : 30 - spur : 106 - DP64
maar bij een paar andere motortjes werden de motoren heeeeeeeeeel erg heet en deden het na 2 keer rijden het niet meer ( verbrand anker )
dus dat wil ik niet meer laten gebeuren dus vroeg me af of die koelribben echt helpen ik heb gewoon zonder ventilator
of word de motor met de vertanding al niet zo heet
dat het niet nodig is ??

ik hoor het graag van jullie ;)

Boris, die topic is niet echt de plek voor dit soort vragen... het gaat om nieuwtjes...
Toch een kort antwoord; als jij niet weer je motor wilt affikken (er vanuitgaande dat de anderen ook 14t waren of lager) zou ik maar iets aan je vertanding doen!! Je kan zoveel koelers plaatsen als je wilt, maar ventilatie hebt bij te zware vertanding niet!! (zie zoekfunctie!!)

Nu weer :ontopic:

Back