Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tamiya TB-03 IFS, gebruikt 416 suspension arms...
http://www.tamiyaclub.com/pictureframe.asp?t=n&id=img13236_28042008100629_2.jpg
Inmiddels is de eerste Associated RC12R5 in Nederland aangekomen, en wordt deze gebouwd. Het verslag zal terug te vinden zijn in de M-auto!
Groet Robert
Bij de website van trakpower staat hij er gewoon bij onder saddle packs 4800mah. ...
Ik heb ze al ergens gezien prijs was iets van $90 als ik het me goed herinner ..... heb alleen ff een "al sla je me dood waar" momentje :rolling:
Gevonden : Trak Power 3200Mah 2 Cell 7.4V Lipo Saddle Pack [TPO-TP32002SSP] - $88.00USD RC-Mushroom, Your One Stop RC Pro Shop
$88,- ... is te doen ....
Ik vond 3200mAh saddles van Trakpower.
Trak Power 3200Mah 2 Cell 7.4V Lipo Saddle Pack [TPO-TP32002SSP] - $88.00USD RC-Mushroom, Your One Stop RC Pro Shop
...
trouwens heeft iemand ervaring met het bestellen bij mushroom?
je zit hier in het verkeerde topic
gebruik de zoek functie misschien vindt je daar wat info
Hij zit wel in het goeie topic het gaat tenslotte om iets wat daar is gevonden , dat soort vragen wordt echter alleen meestal niet op prijs gesteld door de Mods![]()
turbo_brick zei:Cooper,
I was on the phone to trakpower yesterday they are expecting the 3200 lipo's in within the next week.
The dimension's I was told would be 47mm x 70mm x 21mm per pack, which is almost exactly the same as a nimh pack.
Peter
hallo ,
ik zag dat jullie het in het begin over koelribben met een ventilator haden
dus daar heb ik een vraag over
ik ga een lrp V10 14T motortje kopen en gebruiken in een HB cyclone S
met een vertandting pion : 30 - spur : 106 - DP64
maar bij een paar andere motortjes werden de motoren heeeeeeeeeel erg heet en deden het na 2 keer rijden het niet meer ( verbrand anker )
dus dat wil ik niet meer laten gebeuren dus vroeg me af of die koelribben echt helpen ik heb gewoon zonder ventilator
of word de motor met de vertanding al niet zo heet
dat het niet nodig is ??
ik hoor het graag van jullie![]()
Bestel jij rechstreeks bij Trakpower, Potloodslijper?Wel, komende week krijg ik ze toegestuurd van Trakpower, als je naar een clubrace in Kampenhout of Arendonk komt de volgende weken dan zie je me daar en kan je ze eens aan een onderzoek onderwerpen![]()