Nieuwtjes

een nieuw belgisch bedrijf olv Bob en Danny Claes en Kim en ...
hebben de plannen van de Durango gekocht.
Ze hebben deze doorontwikkeld en zijn nu gekomen tot de "Aero-One"

En daar mogen ze best trots op zijn! Wat een waarzinnige auto! Ziet er echt heel mooi uit. Ben alleen wel benieuwd hoe ze voorkomen dat de accu's sluiting maken via het chassis en ook van de side-by-side cellen onderling.... Verder echt een prachtige wagen! Even sparen? :-)

Gr,
Mike

ik dacht dat dit de eerst 5cellen auto was

corally phi euro spec 5cellen € 449.00
ze zijn al tekoop volgens roger. special voor gebruik met 5 cellen accu´s
Opvolger van de beroemde Corally RDX. De PHI heeft een extreem laag zwaartepunt, waarbij ook nog eens alle gewicht zo veel mogenlijk naar het centrum vande auto is geplaatst. Verder is de chassis set-up zodanig gemaakt dat flex links en rechtsom precies gelijk is, en dat de gewichts verdeling voor-achter 50-50 is. De PHI is nog lichter dan de RDX was, zonder dat dat de constructieve sterkte beinvloed heeft. Kortom: een super snelle en betrouwbare top-auto! De bouwkit bevat alle chassis, transmissie en ophangings delen, een schuimrubber bumper en body posten, maar geen wielen, banden, body en/of elektronica.

mvg mike
(komt van pkracing)

mike-modelbouw14 zei:
ik dacht dat dit de eerst 5cellen auto was

corally phi euro spec 5cellen € 449.00
eerste leveringen verwacht eind april. special voor gebruik met 5 cellen accu´s
Opvolger van de beroemde Corally RDX. De PHI heeft een extreem laag zwaartepunt, waarbij ook nog eens alle gewicht zo veel mogenlijk naar het centrum vande auto is geplaatst. Verder is de chassis set-up zodanig gemaakt dat flex links en rechtsom precies gelijk is, en dat de gewichts verdeling voor-achter 50-50 is. De PHI is nog lichter dan de RDX was, zonder dat dat de constructieve sterkte beinvloed heeft. Kortom: een super snelle en betrouwbare top-auto! De bouwkit bevat alle chassis, transmissie en ophangings delen, een schuimrubber bumper en body posten, maar geen wielen, banden, body en/of elektronica.

mvg mike
(komt van pkracing)

Ik heb er gisteren bij het NK in Heemstede al een aantal zien rijden. Volgens mij zijn ze dus al leverbaar...

Daar kom ik bijna nooit, dus daar heb ik het ook niet gezien. Het is ook niet zo raar dat daar enhier dezelfde nieuwtjes staan denk ik, als ik het daar weggehaald had, had ik het wel gezegd.

Nog nieuwtjes iemand?

Ok, dan maar 2 nieuwtjes:

- Corally is ook een brushless motor aan het maken.
- De Corally MSS4 komt er aan (zal echt niet lang duren)

Groeten Victor

Dus wat zijn wij wijzer geworden?
wij kijken voortaan op
redrc ;)

heb op neurenberg met die motor in me handen gestaan dus volgens mij is die er al.

mvg jarno

cooper zei:
een nieuw belgisch bedrijf olv Bob en Danny Claes en Kim en ...
hebben de plannen van de Durango gekocht.
Ze hebben deze doorontwikkeld en zijn nu gekomen tot de "Aero-One"
Deze wagen begon zijn carriere met een overwinning op het hoogste niveau in europa, de Nationals in de UK.
teamrijder en tevens goede vriend Lee Martin zorgde voor dit prachtige resultaat!
aeroteam.jpg

Foto's en interview op o0ple !
http://www.oople.com/rc/photos/tiverton2007national/

aero08.jpg

foto's eigendom van oople.com

hebben de plannen gekocht ???????

http://www.redrc.net/2007/04/gerd-strenge-the-facts/#more-2700

:? :?

dat alu stuk op de laatste foto is een idee van mij... *trots*

Grote voordeel van die alu stukken zijn dat je nu achteraan toe-in en antisquat kan aanpassen, en vooraan de kick-up
De push-rods moet je nu onder de rockers monteren, wat ze een gelijkaardigere karakteristiek zal geven als die oude graphite rockers van de versie voor de X10 (P8)
De slipper zou nu ook slipper pads gekregen hebben.
Er is nu een one-way diff met een center shaft one-way als optie

Back