Nieuwtjes

Frans Heinsbroek zei:
Ja Roger, dat denk jij, dat denk ik, maar iemand die gesponserd word maakt het dus kennelijk niets uit zoals je merkt. Of zou dat niet voor alle gesponserde rijders opgaan ?

Wat een bullshit en een totaal overbodige opmerking :roll:

Maar ja, iemand van 107 jaar kan je moeilijk kwalijk nemen dat hij niet alles meer zo scherp ziet :evil:

Frans Heinsbroek zei:
Ja Roger, dat denk jij, dat denk ik, maar iemand die gesponserd word maakt het dus kennelijk niets uit zoals je merkt. Of zou dat niet voor alle gesponserde rijders opgaan ?

Erg makkelijk om gesponsorde rijders aan te vallen. Je doet het voorkomen alsof Rob niet serieus omgaat met zijn sponsoring, mijn ervaring is toch echt anders.

Het is sowieso de makkelijkste manier om iets of iemand af te kraken toch? Tenminste, zo zijn de meeste nederlanders dus... Verbaast me niks...

Roger zei:
maar hebben dan ook geen 'lifetime' warranty... al zegt bij LRP ook niet altijd alles...

bij ons in belgie krijg je blijkbaar wel dezelfde garantie als lrp
heb 2 lrp sphere regelaars een gewone en een competition en moet toegeven beide zijn al stuk geweest maar telkens binnen de 14 dagen een nieuwe in de bus dankzij nederlandse invoerder :wink: :wink: zodus hebben mss wat beginproblemen maar garantie is zeker top

flamme zei:
Roger zei:
maar hebben dan ook geen 'lifetime' warranty... al zegt bij LRP ook niet altijd alles...

bij ons in belgie krijg je blijkbaar wel dezelfde garantie als lrp
heb 2 lrp sphere regelaars een gewone en een competition en moet toegeven beide zijn al stuk geweest maar telkens binnen de 14 dagen een nieuwe in de bus dankzij nederlandse invoerder :wink: :wink: zodus hebben mss wat beginproblemen maar garantie is zeker top

Eerlijkheid gebied mij inderdaad wel te zeggen dat sinds LRP bij RC-Connect ondergebracht is de service wel hoger is inderdaad!! Dat is wel eens anders geweest.

Xray cardan aangedreven auto??

riemon_xray_shaft_2007_1.jpg

Bron en meer foto's: RCworld.ch

Ziet er leuk uit, ik vind dat donkerblauw persoonlijk ook iets mooier dan het lichtblauw van de TB Evo 5. Maar niks kan tippen aan het rood van de Avid :D

Hier nog een stukje van een Amerikaanse site over de "Xray shaft auto":

"Japanese company Riemon Speed Works are showing a shaft drive car on their site that they hint at being an Xray shaft conversion. Its a very nicely made car if it is a conversion but i cant really see the Xray in this particular car, apart perhaps from the front bumper mount which looks familiar. Whatever it is, we have pictures of it and you can check them out below."

Bron: Redrc.net

@ Viper-RC: Redrc is een Nederlandse site ;) .

Wel een mooie wagen. Ik had hem zelf ook wel liever in het rood.
Groeten Victor

Jammin CRT.5 Mini Truggy Kit

De 1:12 Mini-Truggy van Jammin / OFNA is nu in beperkte oplage leverbaar
De amerikaanse ontwerper van (offroad) RC-Cars 'Jammin' Jay heeft in samenwerking met OFNA/Hong Nor een geheel nieuwe Truggy ontwikkeld in de nieuwe 1:12 offroad klasse. De nieuwe Truggy is bijna een verkleinde versie van de zeer populaire en goed presterende OFNA/Hong Nor X1-CRT Truggy. Deze nieuw ontwikkelde 'mini' uitvoering van de X1-CRT, de CRT.5 Truck heeft vele features van zijn 'grote' voorbeeld; vierwielaandrijving, een voor-, achter- en centraal differentieel, extra lange wieldraagarmen, extra lange oliegevulde schokdempers, plaats voor standaard electronica, en wielen en banden welke uitwisselbaar zijn met 1:10 electro offroad cars. De eerste versie van de CTR.5 Truck zal als kit leverbaar worden in een beperkte oplage. Deze kit is niet voorzien van electronica en heeft ook geen motor, maar is wel voorzien van hoogwaardige aluminium onderdelen zoals CNC-gefreesde schokdemperbruggen en aluminium draagarm-asdragers. Later dit seizoen zal ook een kant-en-klare (RTR-Ready to Run) set leverbaar worden, welke standaard met een zender en alle benodigde electronica zal worden geleverd. Deze RTR versie zal voorzien zijn van een .12ci (2,11cc) motor met trekstarter. Wanneer de Jammin CTR .5 1:12 nitro mini RTR leverbaar zal worden is nog niet bekend gemaakt, evenmin als een adviesverkoopprijs. De hier getoonde Jammin CRT.5 Mini Truggy Kit is per direct leverbaar in de USA en in beperkte oplage, maar helaas is ook hiervoor nog geen adviesverkoopprijs bekend.

het nieuws komt van rcjunkies

mvg mike

de nieuwe Losi 1:18 Mini-LST2 Monster Truck RTR

Team Losi heeft de LST2 Monster Truck 'verkleind' en introduceert de Ready-to-Run Mini-LST2

De nieuwe RTR (Ready-to-Run) Mini-LST2 van Team Losi heeft het design en het model van zijn 'grote broer' de LST2, Losi’s top-of-the-line Nitro Monster Truck. Deze kleine, 1:18 electro Monster Truck is de opvolger van de eerste Mini LST Monster Truck. De kleine Mini-LST2 heeft vele features van zijn grote broer zoals een dual-deck aluminum chassis, oversized aluminium schokdempers, vierwielaandrijving door middel van drie differentiëelen, twee high-torque Frenzy-370 motoren, de aandrijving is compleet voorzien van kogellagers, twee stuurservo's en een zeer fraaie Losi zender met de (Spektrum) 2.4 Ghz DSM technologie. De Losi Mini-LST2 wordt kant-en-klaar gebouwd geleverd, afgesteld en voorzien van een DSM ontvanger, servo's en snelheidsregelaar. De aandrijving wordt beschermd door een instelbare slipperclutch. De Losi Mini LST2 is leverbaar in drie verschillende body-colours; Rood, Blauw en Zilver. Wanneer de Losi Mini LST2 1:18 electro Mnster Truck in Nederland leverbaar zal worden is nog niet bekend, evenmin als de advies verkoopprijs.

Features en Specificaties:
Losi Radio System with 2.4 GHz DSM Technology
Metal Ring and Pinion Gears
Aluminum Oil-filled Shock Bodies with Threaded Adjusters
Chrome Dish Wheels with mounted Mini-ATX Tires
Twin Frenzy- 370 Motors
Twin Steering Servos
Dual Deck Aluminum Chassis
4WD with Slipper Clutch
Gear Cover that allows use of the Mini-t Dual-Disk Slipper
Factory-decorated Mini-LST2 body (available in Red, Blue and Silver
Complete Ball Bearings
Losi Dual-Motor ESC
7.2V 100mAh Ni-MH Battery Pack and Charger Included
4 AA Batteries for the Transmitter Included
Scale: 1/18
Length: 10.6" (271mm)
Width: 8.2" (209mm)
Wheelbase: 7.2" (185mm)
Weight: 2.2 lbs (1000g)
Chassis: Dual Deck Aluminum
Suspension: 4 Wheels Independent
Drive Train: 4WD with 3 differentials and Reverse
Tire Type: Mini-ATX
Motor or Engine: Twin 370-Type
Speed Control: Dual Motor ESC with Reverse
Radio: Losi Pistol Radio with 2.4 gHz DSM Technology
Servos: Twin Steering Servos
Batteries: 7.2V 1100 mAh Ni-MH and 4 AA (for transmitter) Included
Charger: Included
Kit/RTR: Complete RTR
Shock Type: Oil-filled, coil-over type
Body: Pre-painted body (Red, Blue or Silver)
Ball Bearings: Complete Set

mvg mike

en btw komt het nieuws weer van red rc... en is niet zo bijzonder dat het werkelijk nieuws is..

Eh, RedRC heeft het bij ons opgepikt.... ;-)

En Mike: als ik het hier zou willen plaatsen wat ik op RC-Junkies publiseer, dan had ik dat zelf wel gedaan. Bijna iedereen hier kijkt ook op RC-Junkies, dus -ondanks jou goede bedoeling- is het niet echt nodig om mijn artikelen hierheen te kopiëeren..

Bart_Banaan zei:
Eh, RedRC heeft het bij ons opgepikt.... ;-)

En Mike: als ik het hier zou willen plaatsen wat ik op RC-Junkies publiseer, dan had ik dat zelf wel gedaan. Bijna iedereen hier kijkt ook op RC-Junkies, dus -ondanks jou goede bedoeling- is het niet echt nodig om mijn artikelen hierheen te kopiëeren..
dan zou ik het wel niet meer doen

mvg mike

Back