en weer een kunststof tandwiel opgevreten:?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en weer een kunststof tandwiel opgevreten:?
hey jah zit ik wel aan te denken voor zoon stalen.. maar ik had gewoon pech
de tandwiel heeft het precies een dag uitgehouden maar toen kreeg hij ruzie met een steentje haha.. vandaag even vervangen.. zondag weer lekker rijden heb er zin in.. een maat van mij gaat ook mee de andere helaas niet woensdag met een test ritje kreeg hij kortsluiting bij de gas servo.. wa denkje met volle snelheid tegen een paal gereden..zoon 4x4 met mt wielen stop je niet zo 1 2 3 haha
gr
hey jah ging lekker ma ik had het zo koud dat ik gewoon niemeer kon sleutelen.. haha was ook -2 gaf mijn auto aan.. ga hem morge uit elkaar halen ff onderhoud he. het klinkt nie helemaal lekker ff nieuwe lagers erin zetten hopen dat het dan weg is.. maja we houden contact![]()
Had je nog gekeken waar je je lagers vandaag haalt en wat ze kosten. als je je marder chassis wil ruilen tegen een mt chassis dan hoor is het graag.
Groet,
pim
hey pim.
kan nog wel aan marder onderdelen komen wat heb je nu precies nodig? kan nog aan een completen komen met 23cc
daar kan ik je niet bij helpen.. remmerij wel ma ik moet ook wachte tot het weer beter weer ishee hallo,
ik heb geen hele marder nodig. alleen de voor en achterbok.
groet,
pim
daar kan ik je niet bij helpen.. remmerij wel ma ik moet ook wachte tot het weer beter weer iszit in de vorst nu.. in het voorjaar zal ik beginnen met upgrade van de marder...
hey pim eind maart hoop ik klaar te zijn met zogoed als alles.. marder race shocks en rem komt erop komplete voorkant van alu ,achter de fusee's en wishbones van alu.. alle lagers vernieuwen nieuwe body en grome attack wielen. kogel aandrijving plaats van dogbones.. als alles zogoed als klaar is dan ook voor een nieuwe pijp (jetpro)en twin air filterkitje kijken.. diff heb ik weer kunnen fixen was niets ernstig lage was vast gelopen..hallo,
Jammer, want het was wel leuk daar. Wanneer je begint aan het vervangen of wanneer je iets gaat kopen voor de rem laat je me dan iets weten want ik wil deze ook gaan vernieuwen/vervangen.
wat ga je nu met je marder doen. Met andere woorden. Wat ga je ervan maken.
groet,
pim