nieuweling

hallo,

Wat een week. ben blij dat het weekend is.

Heb je nog geen metalen tandwielen dan? Ik ben benieuwd hoe het gaat zondag met de rem en het differentieel. Het zit volgens mij niet helemaal lekker en vooral met de rem. we zullen wel zien zondag.

groet,

pim

hey jah zit ik wel aan te denken voor zoon stalen.. maar ik had gewoon pech :(
de tandwiel heeft het precies een dag uitgehouden maar toen kreeg hij ruzie met een steentje haha.. vandaag even vervangen.. zondag weer lekker rijden heb er zin in.. een maat van mij gaat ook mee de andere helaas niet woensdag met een test ritje kreeg hij kortsluiting bij de gas servo.. wa denkje met volle snelheid tegen een paal gereden.. :( zoon 4x4 met mt wielen stop je niet zo 1 2 3 haha
gr

Hallo,

Ik vond het goed gaan zondag. Ik wou hem nog een tanken en gaan rijden toen jullie weg waren maar ik morste bijna door het trillen van de kou dus ik ben ook maar opgehouden. toch was het stiekem kouder als ik dacht zo op de open vlakte.

Misschien zie ik je zondag en anders lees ik wel op het forum wanneer het weer feest is daar.

groet,

pim

hey jah zit ik wel aan te denken voor zoon stalen.. maar ik had gewoon pech :(
de tandwiel heeft het precies een dag uitgehouden maar toen kreeg hij ruzie met een steentje haha.. vandaag even vervangen.. zondag weer lekker rijden heb er zin in.. een maat van mij gaat ook mee de andere helaas niet woensdag met een test ritje kreeg hij kortsluiting bij de gas servo.. wa denkje met volle snelheid tegen een paal gereden.. :( zoon 4x4 met mt wielen stop je niet zo 1 2 3 haha
gr

hey jah ging lekker ma ik had het zo koud dat ik gewoon niemeer kon sleutelen.. haha was ook -2 gaf mijn auto aan.. ga hem morge uit elkaar halen ff onderhoud he. het klinkt nie helemaal lekker ff nieuwe lagers erin zetten hopen dat het dan weg is.. maja we houden contact :)

Had je nog gekeken waar je je lagers vandaag haalt en wat ze kosten. als je je marder chassis wil ruilen tegen een mt chassis dan hoor is het graag.;)

Groet,

pim

hey jah ging lekker ma ik had het zo koud dat ik gewoon niemeer kon sleutelen.. haha was ook -2 gaf mijn auto aan.. ga hem morge uit elkaar halen ff onderhoud he. het klinkt nie helemaal lekker ff nieuwe lagers erin zetten hopen dat het dan weg is.. maja we houden contact :)

Had je nog gekeken waar je je lagers vandaag haalt en wat ze kosten. als je je marder chassis wil ruilen tegen een mt chassis dan hoor is het graag.;)

Groet,

pim

hey is nie veel meer over van mijn marder veel dingentje zijn aan vervanging toe.. nieuw forum geopent hou het ff in de gaten dan kan misschien wel wat dingen geruilt worden ofzo..

gr jesse

Hallo,

Ik heb nog een bodemplaat, tank en rolkooi liggen. de rest heb ik nog nodig. Anders kijk maar of je hem zondag kunt meenemen, We zijn daar rond 12 uur.

groet,

pim

hey pim.
kan nog wel aan marder onderdelen komen wat heb je nu precies nodig? kan nog aan een completen komen met 23cc

hey pim..

nee kan helaas niet mijn marder ligt echt helemaal uit elkaar groot onderhoud;)
hoop dat hij in eind maart klaar is..

gr jesse

hallo,

Jammer, want het was wel leuk daar. Wanneer je begint aan het vervangen of wanneer je iets gaat kopen voor de rem laat je me dan iets weten want ik wil deze ook gaan vernieuwen/vervangen.

wat ga je nu met je marder doen. Met andere woorden. Wat ga je ervan maken.

groet,

pim

hallo,

Jammer, want het was wel leuk daar. Wanneer je begint aan het vervangen of wanneer je iets gaat kopen voor de rem laat je me dan iets weten want ik wil deze ook gaan vernieuwen/vervangen.

wat ga je nu met je marder doen. Met andere woorden. Wat ga je ervan maken.

groet,

pim
hey pim eind maart hoop ik klaar te zijn met zogoed als alles.. marder race shocks en rem komt erop komplete voorkant van alu ,achter de fusee's en wishbones van alu.. alle lagers vernieuwen nieuwe body en grome attack wielen. kogel aandrijving plaats van dogbones.. als alles zogoed als klaar is dan ook voor een nieuwe pijp (jetpro)en twin air filterkitje kijken.. diff heb ik weer kunnen fixen was niets ernstig lage was vast gelopen..;) laat het je wel weten als het zover is dan kunne we kijke wat je nog nodig heb.. misschien dat ik wel vooruit kan helpen..:)

ga hem gewoon upgrade en een nieuw kleurtje(fluo geel met wit en zwart.. en grome) lekker blitz vindt ik:Fade-color... vooral hoop ik een beter weg gedrag te krijge met die vering heeft iemand ervaring met shocks af te vullen?? welke olie moet ik pakken en welke veren is het beste kwa offroad knalle??

Laatst bewerkt:
Back