Nieuweling met wat vragen

Klinkt goed. Heb je toevallig een linkje naar Google maps zodat het eventueel wat makkelijker te vinden is? Of ben ik misschien te veeleisend

Laatst bewerkt door een moderator:
Thanx. Het kan namelijk ook wel eens leuk zijn om op een locatie te gaan rijden waar je niet gauw komt of bekend bent. Op een gegeven moment heb je het in je eigen omgeving ook wel ver gezien.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey mensen,
Bij deze ben ik verheugd te kunnen melden dat de auto sinds vanmiddag weer loopt als een tierelier!
Zojuist door een wei gereden en morgen meteen een poetsbeurt in de agenda kunnen zetten haha.

Bij deze wil ik graag speciale dank uitbrengen aan Ravenliquid die met de reparaties geholpen heeft en dank aan Govert voor de vele tips en hulp bij vragen en uitleg.
Voor de rest dank ik iedereen voor de reacties!
Uiteraard blijf ik op dit mooie forum actief om mijn kennis uit te breiden.
Met zoveel behulpzame mensen hiero gaat dat zeker kukken!
Gegroet Ralph

Ik zie dat er toch meerdere mensen in Limburg wonen die graag RC rijden. Ik woon zelf in Born, en ik ga ook wel eens met een paar mensen uit de buurt rijden. Helaas hebben wij eigenlijk ook geen plek waar je echt goed kan rijden. Bij Schipperskerk word wel een haven aangelegd langs het juliana kanaal. Daar word nu veel gegraven. Het ziet er veelbelovend uit voor RC rijders, maar ik ben bang dat we daar niet mogen komen...

Haha, zoals op meerdere plaatsen het geval is.
Hier bij Schinveld en Brunssum wordt volop gewerkt aan de Parkstadring wat ook behoorlijk afgeschermd is.
Dit biedt ook hele mooie plekken om lekker te rijden.

Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk

Ja, klopt. Ik kom er bijna dagelijks omdat ik nu nog op school zit in Hoensbroek. Nog 2 dagen les en dan Centraal Examen :)

Bij deze dan alvast succes.

Dan toch nog een vraagje: heb jij toevallig ook niet gereden in Brunssum bij de Sky Devils of ook wel Dirt Devils?

Jawel :)
U bent toch diegene met de E-MTA?
Ik reed toen met een Rustler VXL, maar ik heb ondertussen een HPI Trophy met een Mamba Monster 2 set waarvan de ESC kapot is gegaan. Misschien vind ik iets dat niet te duur is op de beurs in Dortmund :)

Ik reed toen met een Rustler VXL, maar ik heb ondertussen een HPI Trophy met een Mamba Monster 2 set waarvan de ESC kapot is gegaan. Misschien vind ik iets dat niet te duur is op de beurs in Dortmund :)
Tja, hoe kan het ook anders [emoji6]. Mijn profielfoto verklapt het gelijk.
Die Rustler kan ik me nog wel herinneren, die ging als een speer.
Hoe zit het eigenlijk met de club?
Gebeurd daar überhaupt nog iets?

Ik heb geen idee... ik ben er al lang niet meer geweest. Ik heb de hobby ondertussen uitgebreid :)
Ben nu ook bezig met vliegtuigen.

Ik ga komend weekend ook naar Dortmund. Niet specifiek iets gedachte om te kopen, maar als ik wat leuks tegen kom.........

Ja met die gedachte ga ik eigenlijk ook. Ik kreeg een warm welkom op de vliegclub hier in Born. Ik werd meegevraagd voor komende donderdag :)

Zeker de moeite waard om heen te gaan. Altijd leuk om je te vergapen aan de spullen die er zijn. Ik ga nu al een aantal jaar achter elkaar erheen met een maat van me.

Oke, is mijn eerste keer. Ben benieuwd :)

Ik heb nog een foto gevonden van mijn 1e Rustler (die wat jij gezien hebt) op de baan in Brunssum.

9cd754bd47fb3abda0c79f249efd62c7.jpg

En hier mijn Trophy:

beca7a88e7bdc277374d1b3c16fd3cf2.jpg

637df85e820e5735d00e84a467f8b4ec.jpg

Die Trophy ziet er ook heel goed uit. Vooral de foto waar hij in de lucht hangt is mooi geschoten.

Op mijn tip: neem de Max8 van hobbywing. Uitstekende prestaties goeie prijs. 160 euro...

Back