Toevallig ben ik ook 32 jaar en heb onlangs een Arrma Kraton aangeschaft! Ik woon zelf in regio Roermond, dus midden Limburg. Weet iemand wellicht een leuke plek in deze regio (liefste dicht bij Roermond) waar je met de Kraton lekker kunt rijden? Momenteel rijd ik met de Kraton op een grote parkeerplaats van een plaatselijke voetbalclub, en op een geasfalteerd speelveld/basketbalveld. Omdat bij de laatste ook vaak kinderen spelen is dit niet de meest geschikte plek. Ik wil niet met 60km/h of harder tegen een kinderbeen aan rijden natuurlijk. Gelukkig heb ik momenteel onroad banden op de Kraton (Proline Road Rage 3.8), maar ik zou het liefste ook offroad willen rijden met de standaard banden die bij de Kraton komen. Het hoeft geen dedicated RC baan te zijn, waar bijvoorbeeld ook andere RC liefhebbers komen. Het mag ook gewoon een mooie plek zijn in een bosrijke omgeving, of groot stuk zand/grint gebied. Iemand tips die toevallig ook uit deze regio komt? Natuurlijk kan ik altijd door rijden naar regio Sittard, dat is al een goede tip die eerder in dit topic is gegeven. Maar ik vroeg me af of er ook iets dichterbij is?