Nieuwe Walkera V120d02S v2

het maakt mij niet zoveel uit of ik een lipo op moet laden of batterijen. 1 keer een lipo gehad en mijn zender aan laten staan. Kon gelijk die lipo weggooien

Klopt. In mijn KDS zender die ik ooit had zat ook een zenderlipo. Ik zal toch maar zo'n ding aanschaffen. Best handig. In de Futaba zit een Nihm pack. Vind ik eigenlijk nog prettiger want is veiliger.

@chow je weet hoelang het bij mij duurde voordat ik hem op de site kon zien:-)

@jan had jij niet de rtf dan want daar staat alles goed ingesteld

Kan je de ingestelde rtf instelling weer terug zetten als je door te veel klooien er een zooitje van hebt gemaakt:rolleyes:, ik neem aan dat de fabriek hem alleen in model 1 geprogrameerd heeft.

Ik kan nog steeds niet overweg met de DEVO 7

Wat je had moeten doen is het origineel even kopiëren naar een leeg model. Kun je hem altijd terugzetten ;)

Dan even stoeien met zowel de V120 als de Devo 7 manual.. Het is geen leuke klus maar wel te doen met wat geduld.

Ok mensen ik heb denk ik wel errug leuk nieuws. Ik heb contact gezocht met Fusuno. Kreeg net een berichtje dat ze binnenkort canopies voor de V120D02S gaan maken.. Super dus :)

Tís ook een fijne heli. Heb hem even niet gevlogen omdat ik de laatste 2 weken enorm bezig ben geweest met de HK450.. Die heeft het meeste gevlogen even omdat ik met afstellen bezig was. Maar als er een echt goeie dag komt. En dan bedoel ik dus een echt hele goeie dag dan gaat hij gewoon weer mee. Ik vind het van de micro's de mooiste heli..

Heb nu ook sinds een week of 3 deze fijne heli in bezit, werkt als een tierelier! Goed dingetje om mijn kunsten mee te oefenen en het komend voorjaar met mijn Belt CPX (450 size) na te kunnen doen, hoop ik dan :-)

Ik overweeg wel de beroemde slipper clutch mod aan te brengen, achterste drive shaft tandwiel heeft namelijk al een wat uitgesleten D-gat en dus slaat de tail wel eens aan het tollen.

De firmware heb ik trouwens naar v1.1 geflasht m.b.v. de meebestelde UP-02 adapter. Af fabriek had ik namelijk last van de throttle die niet helemaal terug naar 0 wilde, is nu gefixt! Heb nu ook telemetrie van het voltage, de tx gaat piepen en trillen als de accu bijna leeg is, handig!

Ik heb een Devo 10 en wacht met spanning op het uitkomen van de custom DeviationTX firmware hiervoor, die schijnt het erg goed te doen (zie www.deviationtx.com).

Zijn er mensen met een Devo 8 die dit al geprobeerd hebben? Ben benieuwd naar de ervaringen.

Ondertussen wacht ik op DX.com om het 3-pack lipootjes en 3-weg balancer lead af te leveren, de 2 lipo's die ik er nu bij heb zijn zo snel leeg :-D

Laatst bewerkt door een moderator:
Van harte met je aanwinst.Ga je veel plezier mee beleven straks.Waar heb jij em besteld als ik vragen mag?
Gr E

Hoi E, ja hoor :p. Bij http://www.banggood.com/Wholesale-Rc-Helicopter-c-264-0-0-3-36-0-price-0-0_page1.html. Ik heb er al veel zooi besteld ha ha en alles is altijd netjes aangekomen zonder verzendkosten. Ik heb bij deze zending echter niet gekozen voor gratis verzenden maar voor Expedited Shipping Service(NL). Het kan met gratis verzenden maar dat vond ik toch een hoop geld om het risico te nemen, ze hebben hem ook met de Devo 7 of 8s. Kep er gelijk ook aardig wat spares bij besteld en ook dat scheelt aardig met de Europese markt :p.

@ j0bro heb jij gewoon batterijen in de Devo 10 zitten of een Lipo ?

Back