Nieuwe Walkera V120d02S v2

Nummer is vanmiddag pas toegekend en ik zal hopelijk vanavond tracking kunnen zien. Veel plezier in Praag trouwens ;)
 
En wat bracht de post vandaag:squarewink:, mijn nieuwe servo, het is inderdaad dezelfde als die er origineel inzit, daarvoor nog mijn dank aan daanh !! Die voor mij het adres in NL wist waar deze servo te bestellen is.
Ik kon het niet laten om hem er direct in te zetten en alles even goed af te stellen, tot volle tevredenheid functioneert alles nu zoals het moet, wel wil ik de software in de zender wat aanpassen waardoor hij iets minder agressief wordt , lees gemakkelijker te vliegen is.:D

Jan
 
Laatst bewerkt:
Iets meer dual rates wil wel helpen. Eventueel tikje meer expo. Hoe staan die nu in je zender?
 
@chow je weet hoelang het bij mij duurde voordat ik hem op de site kon zien:-)

@jan had jij niet de rtf dan want daar staat alles goed ingesteld
 
Ja maar dat was een persoonlijke vete tussen jou en PostNL :p Ik krijg mijn heli gelijk. PostNL houd van me :mrgreen:
 
Een trackingnummer zou toch betekenen dat ie door de inklaring is? In dat geval moet ie vlot komen of ze zetten hem weer in een hoekje net zoals bij jou..
 
Een trackingnummer zou toch betekenen dat ie door de inklaring is? In dat geval moet ie vlot komen of ze zetten hem weer in een hoekje net zoals bij jou..

Tegen mij werd vanaf begin gezegd dat hij pas in het systeem is als hij door de douane is dan wordt er pas een adres aan gekoppeld. En verder zeiden ze dat douane hem 30 dagen vast mag houden
 
Daviddutch;2672685 @jan had jij niet de rtf dan want daar staat alles goed ingesteld[/QUOTE zei:
Dat klopt, wij hebben dezelfde set gekocht;):D

de Pitch curve staat Normal Flight L= -20% M= +20% H=+56%.

Stunt 1 L= -56%M=+0%H=+56%

Stunt 2 = gelijk aan Stunt 1


Jan
 
Die zou ik gewoon even laten staan maar om hem te temmen even naar je dual rates kijken. Hoe zijn die nu ingesteld? Want je servo uitslag wat beperken is wel de meest gangbare manier om hem wat rustiger te maken (op aile en elev). Zet die bijvoorbeeld op 70% en dan 20% expo bijvoorbeeld. Dan moet hij echt prima te doen zijn.
 
Graag gedaan nog Jan. Viel het mee om hem erin te zetten? Wat ik het lastigste vind is dat lipje wat de draden van de motor weg houdt terug schroeven...
 
Graag gedaan nog Jan. Viel het mee om hem erin te zetten? Wat ik het lastigste vind is dat lipje wat de draden van de motor weg houdt terug schroeven...

Je moet dit lipje ook met twee schroevendraaiertjes te lijf gaan met de eerste draai je het schroefje erin, terwijl de met de ander het lipje over de drie draadjes aandrukt en op zijn plaats houd, het lipje wordt door het magneetje van het motortje anders weg getrokken :rainbow1:, maar met beleid zit alles weer netjes op zijn plek.;):D

Jan
 
Tegen mij werd vanaf begin gezegd dat hij pas in het systeem is als hij door de douane is dan wordt er pas een adres aan gekoppeld. En verder zeiden ze dat douane hem 30 dagen vast mag houden

Je hebt gelijk. Adres is nog niet gekoppeld. Dus wederom in de wachtkamer. Gaat hem denk ik niet worden voor het weekend. Wel jammer want zaterdag geen wind en 30 graden. Had ik mooi in korte broek en petje op even 4 accu's leeg kunnen zweten..
 
Je hebt gelijk. Adres is nog niet gekoppeld. Dus wederom in de wachtkamer. Gaat hem denk ik niet worden voor het weekend. Wel jammer want zaterdag geen wind en 30 graden. Had ik mooi in korte broek en petje op even 4 accu's leeg kunnen zweten..

Er is nog hoop.......bij mij stond hij s avonds laat pas op de site en de volgende dag had ik hem.....en ja ik zal zaterdag en zondag wel wat lipos leegvliegen :D
:D
 
Ja uiteraard kan het nog maar dan moet het vlot gebeuren. Zaterdag is er geen wind en dat vind ik optimaal om een maiden te doen. Vandaag bijvoorbeeld is het hier al te winderig om relaxed met zo'n klein ding te vliegen.
 
Ja uiteraard kan het nog maar dan moet het vlot gebeuren. Zaterdag is er geen wind en dat vind ik optimaal om een maiden te doen. Vandaag bijvoorbeeld is het hier al te winderig om relaxed met zo'n klein ding te vliegen.

geloof mij maar dat kleine ding heeft schijt aan de wind, bij lage hoover een klein beetje jojo efect maar verder no problem en dat was met3 a 4 bft. waar ik heel erg van onder de indruk was. je hebt zelf het filmpje gezien van afgelopen zondag verre van windstil.

en nou kan ik nog geeneens vliegen, maar alles was stabiel met die wind hoover, achterwaards, inverted rolls, flips. effin je zal het zelf moeten ervaren om dat te geloven want als ik op de club weddenschappen had afgesloten had ik ze allemaal gewonnen want iedereen verklaarde me voor gek en geloofde niet dat hij stabiel zou zijn in die wind. Op het filmpje hoor je zelfs iemand zeggen hij is nog stabieler als een Mcpx:D
 
Ok, da's alleen maar goed nieuws. Maar ik wil m'n maiden niet beperken tot alleen hoveren dus blijft rustig weer altijd het meest relaxed. Maar hij gaat sowieso de lucht in hoor. Alleen een storm houd me tegen :)
 
ja de beperking zit bij jou niet bij de heli:D

2 dingen. iemand heeft ooit tegen me gezegd wind zit tussen je oren en die 6axis meuk op de 120 doet gewoon super zijn werk;)
 
Back
Top