Nieuwe Walkera V120d02S v2

Ik wil niet tegen schenen schoppen maar ik vind het probleemloos vliegen wel een verademing als ik zo de 130 topics lees..

Nog steeds geen crash of onbedoelde landing. Gaat wel een keer komen natuurlijk, benieuwd hoe hij zich dan houdt. Nog geen reservedelen op voorraad, maar eens het e.e.a. bestellen, je weet maar nooit...

Jan het kan op 3 manieren heb ze alledrie al voor je uitgeprobeert;)

1) je zit in idl1 of 2 je gaat van 30mtr snoeihard de grond in en vergeet TH er op te zetten. schade 1servootje 9,57 en 1 maingear4,50

2) je vliegt in idl1 of 2 je gaat snoeihard tegen de vlakte maar heb wel TH erop gezet, schade eh je ego.

3) je vliegt gewoon en ben ff de controle kwijt. gas dicht en plof in het gras . schade eh je ego

Wel ervan uitgaand dat je boven gras vliegt en niet zo als mede vlieger boven asfalt:mrgreen:

Ik ben urban.. Ik hou van asfalt. Mijn lijstje komt zodra ik het asfalt van dichtbij heb gezien :)

Ik wil niet tegen schenen schoppen maar ik vind het probleemloos vliegen wel een verademing als ik zo de 130 topics lees..

Ik ben zeker niet bevooroordeeld want ik ga deze ook spoedig bestellen.

Maar zou het niet kunnen dat de 130x op vlak van trillingen en probleempjes wat achter loopt omdat het nog maar de eerste versie is?

@David
Lol, ik wil de 120 even wat sneller vliegen dus ik ga toch even een grasveldje zoeken. Niet dat ik problemen verwacht maar better safe than sorry..

Maar zou het niet kunnen dat de 130x op vlak van trillingen en probleempjes wat achter loopt omdat het nog maar de eerste versie is?

Of het ding heeft gewoon teveel power voor zo'n klein apparaat. Geen idee. Maar ik krijg wel een beetje moedeloos gevoel als ik steeds die problemen lees. Ik hoop dat Blade er wat aan gaat doen.

Ja dat is mogelijk, of eigenlijk zeker weten (is niet de eerste keer), echter als ze bij blade huiswerk hadden gemaakt van wat er al op de markt was dan hadden ze denk ik wel een groot deel kunnen voorkomen. Vind het ook een vreemd gezicht dat er niet een stabalizer op zit, maar ja . Echter het publiek koop de blade toch wel ook al heeft hij zo zijn nukken en kan men nog wat extra spare verkopen. Resultaat is wel dat ze dat niet te vaak moeten doen want 219Euro is toch serieus geld zonder zender.

Tot nu toe ben ik toch heel tevreden ermee, hopelijk word dit nog beter als de walkera er is. ;-)

gelukkig is geen ene heli het zelfde al zeg ik even vanuit aspect wat de mogelijkheden zijn op dit moment, ik verkies liever een iets (nou ja iets bijna dubbel) vliegtijd, en mocht je later meer willen dan is altijd Xtreme er nog om een spinmotor erop te zetten, er een 2S van te maken, etc dus mogelijkheden genoeg is maar net wat je wilt. Alleen staat walkera er een klein beetje om bekend dat ze een hoge torque uit een heli kunnen krijgen en daarom zijn die kleintjes best wel pittiger als dat men zou denken.

Hobby Horizon heeft de VS en de EU als markt. Walkera is daar veel kleiner. Denk dat ze daarom toch een ietsiepietsie arrogant zijn geworden. De 130 zal best leuk vliegen maar ik lees veel te veel dat je dingen moet modden. Veel problemen met vibraties en nu een gestripte gear omdat de gears niet goed op elkaar aansluiten? En dan een gaatje moeten boren in het frame om dat op te lossen? Dat gaat er bij mij niet in. Ik zou na aanschaf ook gaan modden als het nodig is maar het feit dat het nodig blijkt te zijn vind ik ronduit vreemd..

**Edit**

Ik claim niet dat de V120 beter is. Maar hij lijkt wel een stuk probleemlozer.

De v120 heeft gewoon minder problemen maar ik moet stiekem toegeven dat toen ik daarstraks de trilling in de staart had opgelost bij de 130x dit me ook wel een goed gevoel gaf. En ik vond het nog leuk ook om er achter te zoeken.

Ik wil de V120 in de eerste plaats omdat deze minder problemen heeft en om relaxed rond te fladderen maar ik heb zeker geen spijt van de blade.

Maar goed... We zijn eigenlijk in het verkeerde topic aan het vergelijken.

Zo. Klaar om naar m'n asfalt veldje te gaan.. Nu nog in schoenendoos maar moet toch maar eens een koffertje gaan bestellen..

img07431i.jpg

Zo. Klaar om naar m'n asfalt veldje te gaan.. Nu nog in schoenendoos maar moet toch maar eens een koffertje gaan bestellen..
gewoon ff bij praxis, aldi, liddle goedkoop gereedschap koffertje vinden en vullen met dat geluidsisolatie spul.:D De mijne had ook een waterpas in gezeten.

Ik heb al zooi bouwmarkten bekeken en er is niks bij wat ik echt handig vind. Of de maat is irritant. Hij moet namelijk vrij plat zijn zodat hij in de koffer mee kan naar Suriname. Dus ik bestel voor $29 gewoon die van Walkera zelf. Zijn geen wereldbedragen.

Heb lekker gevlogen. Zelfs filmpje gemaakt. Echter zodra de camera aan staat gaat alles wel een beetje houteriger dan normaal. Vreselijk het gevoel dat ik op de vingers word gekeken :mrgreen: Misschien maar een keer zo'n keychain regelen en die standaard op een pet plakken en die bij elke vlucht aanzetten. Dan went het sneller denk ik..

das iets wat tussen je oren zit:p Denk aan satelieten dan kijkt de halve wereld op je vingers.:mrgreen:

Maar zou je zon keychain ding onder de battery kunnen vast maken, lijkt mij wel is leuk om dat uit te proberen.
Of is dat te zwaar weet niet hoeveel zon camera weegt.

Back