Nieuwe Walkera V120d02S v2

Ik heb dit letterlijk in de woonkamer geoefend met de Genius. Dus met de 120 heb je echt geen ruimte nodig. Gewoon in hover gooien en dan een beetje swingen.. Lukt je heus wel.. En als je wegdraait van de heli en het gaat mis dan ben je met je lijf sneller terug dan dat je het andersom zou doen.. Tís misschien een rare manier maar ik had binnen 1-2 dagen mijn coördinatie probleem opgelost..

mijn coordinatie is wel goed alleen er zitten gaten in en hapert af en toe, lijkt soms of ik dan ineens niet meer weet waar naar toe te moeten sturen. daarom wil ik gewoon net als het hoveren alles lang afzonderlijk oefenen dat het er ingebakken zit en als ik dan alle dingen heb geoefend dan word het eigenlijk gewoon makkelijker omdat alles automatisch gaat zolang ik er bij moet denken blijf ik oefenen.

ga morgen 8 lipootjes vliegen lekker lang dan komt er automatisme in. 8 keer 7 minuten (zonder flips dit keer:)) links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, 56minuten lang:D

ja soort sporten tijdens het vliegen:D

Denk trouwens voor mijn andere projectje dat de RX2612V goed in de buurt komt voor wat ik zoek.:p

Hoef niet perse 6axis te hebben 3 vind ik zat;) kan hem voor 50 Euro kopen

Ik ga aan de slag met die Tarot ZYX fbl unit. Goeie reviews en ook 5 tientjes.. Die hang je aan je PC om af te stellen. Stuk makkelijker..

Want dat is de vraag. Hoe stel je dat Walkera ding dan af.. Je hebt alleen maar 3 potmeters. Verder kun je niks.

Als je 40 minuten de tijd hebt check dan deze clip en dan snap je wat je te kort komt bij de walkera unit..

[media=youtube]kkF_APGYweQ[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga aan de slag met die Tarot ZYX fbl unit. Goeie reviews en ook 5 tientjes.. Die hang je aan je PC om af te stellen. Stuk makkelijker..

Alleen doe ik het met een andere reden:D

fbl unit 35 euro + RX2612V 50 Euro = 85Euro

als ik hetzelfde zou doen als jij wordt het

fbl unit 35Euro + ZYX 50Euro + ontvanger 60Euro =145Euro

Kijk nou eerst die clip even want het wordt een hel om dat ding af te stellen.. Overigens ben ik veel goedkoper klaar..

ZYX 50 dollar + rx die ik al heb liggen...

Kijk nou eerst die clip even want het wordt een hel om dat ding af te stellen.. Overigens ben ik veel goedkoper klaar..

ZYX 50 dollar + rx die ik al heb liggen...

ja maar ik heb geen rx meer, daarom juist nu staat die heli er zonder rx niks te doen ik kan een gewone rx kopen dan ben ik 60euro kwijt.

die hele heli is maar 80Euro:D dus alles wat ik er aan knoop is al duurder als de heli zelf

**edit
En die walkera rx kan ik zelfs met flybar vliegen

En dan ga je dit experiment aan en dat is echt een klus die vrijwel zeker niet lukt. Je kunt namelijk niet op de walkera unit inloggen. Je kunt dus niet aangeven hoe hij is gemount. Je kunt hem niet callibreren. Is niks. De ZYX sluit je aan en je geeft aan waar ie op de heli zit. Dan gaat ie meten en geeft je op basis van wat hij ziet instructies.
De Walkera kan het heus wel. Maar echt een issue is dat je dus om de unit heen moet bouwen ipv dat je de unit verteld wat er omheen zit..

Geef jij maar aan hoe je wilt uitleggen aan de walkera unit of hij verticaal of horizontaal zit. Kan niet. Je moet hem dus mounten exact op de plek waar hij op een walkera heli zit. En zo zijn er nog meer dingen die je niet kunt regelen..

ik ken de ZYX ik weet ook dat het een gerebrande copterX 3X1000 is en die is maar 40USD en is zelfs te flashen naar de ZYX firmware als je dat zou willen.;)

Is ook niet een punt wat makkelijker is wil alleen die heli beetje experimenteren.

Ben benieuwd.. Maar heb geen idee hoe je in wil loggen op de unit om af te stellen..

De uitdaging gaat zijn met de info al beschikbaar op verschillende 250 niks inloggen maar combinatie van zender instellingen en handmatig. Er is zat informatie beschikbaar voor deze rx op een 250 en 450 op diverse forums, maar het kan ook zomaar zijn dat ik gewoon de FBL versie nieuw koop aangezien dit me met een upgrade van mijn 250 me nog goedkoper uitlaat zijn. want de 250fbl + complete electronica incl gyro + een hitec minima ontvanger voor mijn eigen zender is nieuw alles bij elkaar ook maar 120Euro:D en dan hoef ik niks te k.tt.n:)

ja maar eigenlijk wil ik gewoon kijken of ik van mijn huidige wat leuks kan maken evt met 2de hands meuk. want 3 250s mmmmm . ik heb voorlopig aan 1fbl heli genoeg vind het alleen zonde met nog 1,5 250 op de plank om er niks mee te doen. En verkopen je weet zelf je krijgt er geen drol voor.

Gewoon nog even een filmpje, niks bijzonders maar vliegt gewoon fijn.;)
gewoon basic L+R

Deze werkt wel en I love what I see..

Back