Nieuwe Walkera V120d02S v2

voor mij is het niet alleen om vliegen te doen, lekker praten en ideeen uitwisselen is ook fun(en vandaag met 8 man opzoek naar een hexacopter met nas is het gladiolen veld ook).

Clubs schelen nogal heb clubs gezien waar fixed en helis 2 aparte groepen zijn. bij ons vliegen de meeste helis ook fixed dus is een grote gezellige groep

@chow ik kwam daar ook gewoon met mijn CX450 aan dus moet geen probleem zijn, hij vliegt alleen wel rete strak.......hahahaa

Nou mijn eerste servo is kaduuk, het inverted grasmaaien kan hij dus niet, mijn vrouw vond het wel leuk een RC grasmaaier:D nu dus op zoek naar een nieuwe servo, hij staat nu alleen nog maar te ratelen:(

Jan

Nou mijn eerste servo is kaduuk, het inverted grasmaaien kan hij dus niet, mijn vrouw vond het wel leuk een RC grasmaaier:D nu dus op zoek naar een nieuwe servo, hij staat nu alleen nog maar te ratelen:(

Jan

Ik ken het gevoel. RCvliegshop heeft de WK02-1 voor 10 euro, zit alleen ander pootje bij, de servo heeft nummer HM-YS8001. Succes!

Daan

Jan

zonde Jan maar denk gewoon eerst goed de heli kunnen vliegen zonder gekke dingen, is ook weer handig voor het behoud van de heli:p en natuurlijk TH erop tijd op al is dat als je net boven het gras zit lastig, hoop niet dat je gazon erg is beschadigd:mrgreen:

servos zijn er zat te krijgen nl , de , gb moet het probleem niet zijn.

Ik heb nog maar even een paar lipos leeggevlogen (7min each) 2 voor mezelf en 1 speciaal voor diegene die zo smachtend op deze heli zit te wachten.:mrgreen:

oefenen ging prima ben maar twee keer in een dik kussen van gras geploft (gecontroleerde crash;)) beide keren met nose left vliegen, lekker hoor als je denk dat het fout gaat gewoon gas er af en dan hoor je zachtjes poeffff. deken bestaat uit plat gemaaid gras met een dikte van +/- 15cm. heerlijk om onbezorgd te oefenen:D

Ik heb PostNL op twitter gevraagd of mijn heli al in NL is. Zou je namelijk wel denken. Morgen is hij precies 10 dagen onderweg. Ik weet dat je bij China Post rekening moet houden met 15-25 dagen in totaal maar wellicht heb ik geluk en is hij er nog voor het weekend.

Side naar rechts gaat wel al goed??

Side naar rechts gaat wel al goed??

rechts en links was eerste keer dat ik het probeerde maar rechts gaat 1000x keer beter als naar links dus die knop in mijn hoofd moet nog ff om(maar schijnt beetje standaard te zijn. maar is wel lekker relaxed oefenen vanavond windstil dus nou dan weet je het wel. zalig. (en heb geen haast dus gaat wel goed komen)

ben wel ff 5 min aan het zoeken geweest naar mijn heli maar ach mag de pret niet drukken:D(en dan uitkijken dat je er niet op staat .lolz)

Niet te geforceerd side oefenen. Gewoon mee spelen. Toen ik dit ging oefenen deed ik het veel te geforceerd en dan ging het vaak mis. Gewoon de tail 45 graden naar side drukken en weer terug. Dan steeds wat verder, paar seconden vasthouden en weer terug. Zo heb ik het uiteindelijk vrij vlot geleerd (met de Genius CP ;) )

P.S. Beetje valsspelen in het begin. Ga je naar side beweeg je lichaam een beetje mee. Dat helpt ook in het begin en hou je vanzelf mee op.

Als side eenmaal lekker gaat dan kun je eindelijk een beetje leuk gaan vliegen. Side naar rechts. Stukje vooruit. Tail in en dan side naar links en weer stukje vooruit. Voor je het weet vlieg je dan achtjes. Die stap gaat heel snel.
Daarna de achtjes steeds ruimer nemen. Dan krijg je namelijk spelenderwijs al dat je soms al wat nose in vliegt.

Nee bij mij gaat alles vrij soepeltjes, 45graden is het probleem niet, 90 graden alleen links. Piros gaan trouwens ook al een stuk beter:D

Merk wel dat ik wat lipos er bij ga bestellen want 3 (21min) is echt zo over.

enige is dat het al beetje schemerig was en dan zie ik het ook niet meer zo helder als de achtergrond gras is , dan moet ik eigenlijk hoger gaan zitten. maar omdat die mug zo rete snel vertrokken is:D heb ik hem liever wat dichtbij.

En ja china post kan best ook wel snel gaan hoor want vanaf het moment dat hij daar weg is komt het gewoon op postnl neer. maar je heb gezien dat bij mij oorspronkelijk hij 9 dagen onderweg is geweest van HK naar NL (zeker met een roeiboot). En ik was die lange tijd ook niet gewent. in totaal vanaf 19Juli tot 9aug dus ook 3weken in totaal.

maar ja zoals gezegd zo kijk je een keer n dan heb je hem de volgende dag.:D

Ik ben redelijk motorisch gestoord dus elke nieuwe stap met een heli kost me enorm veel moeite als je dat vergelijkt met de jonge vliegers. Op dit moment is hoveren en het vliegen van achtjes mijn comfortzone. Een piro lukt ook wel maar dat doe ik niet vaak omdat ik daar niet zo de lol van zie :mrgreen: Ik ben nu de achtjes aan het vergroten zodat ik meer nose in kom. Dat lukt soms wel en soms niet. Hangt van de dag af. Verder sim ik ook niet. Scheelt ook..
Wat soms ook lastig is voor me is hoog vliegen. Dan vergis ik me ook soms. Dus dat bouw ik ook meestal rustig op.

Ja, kan zo maar zijn dat China Post tracking pas geupdate wordt als ik dat ding al binnen heb trouwens. Is me al eerder gebeurd. Ik zie het wel...

Berichtje van de PostNL. Nog geen 3S nummer bekend. Mijn heli is dus nog onderweg ergens.. Gaat denk ik niet meer lukken voor het weekend of ik moet wel heel erg veel geluk hebben.

Berichtje van de PostNL. Nog geen 3S nummer bekend. Mijn heli is dus nog onderweg ergens.. Gaat denk ik niet meer lukken voor het weekend of ik moet wel heel erg veel geluk hebben.

je mag de mijne lenen ben toch 3 dagen weg :D

Ja ik ken het gevoel, it sks en je kan er niks aan doen.

Ik wacht wel. Zit niks anders op helaas. Hij ligt ook nog niet bij inklaring. Dus er zitten nog steeds een paar chinezen in een roeiboot met mijn heli..

Het zal ongetwijfeld al gepost zijn, maar ik heb geen zin om te zoeken :p
wanneer denk jullie dat deze hier in Nederland te verkrijgen is ?

Bedankt alvast en groet, Ray.......

En ik heb een NL trackingnummer :D Nou, nu maar zien of ik mazzel heb en dat ding morgen gebracht gaat worden..

Back