Dat is een pak ruimte die je daar hebt. Is door Walkera goed over nagedacht.
Ik dacht ook dat ik altijd vanaf hard moest opstijgen, maar gras is prima te doen.


Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een pak ruimte die je daar hebt. Is door Walkera goed over nagedacht.
Tsja, even een plankje neerleggen om 100% zeker te zijn kan geen kwaad natuurlijk. Ik heb de gears bij de Solo Pro 180 ook gesloopt toen hij bij landen 1 grassprietje raakte.
Las net dat iemand de gears van de 130 X gesloopt heeft door een minimale aanraking..
Ook geen probleem maar wil de V120 eerst even boven gras hebben voor het geval ik jou na ga doen![]()
Had vandaag bij de 4e lipo wel een crash. Kwam uit een snelle bocht en de wind gaf een duw. Heli ging daardoor ineens even een stuk omlaag en kon dat door de snelheid in forward flight niet meer corrigeren. Dus ging hij op de stenen.. Oppakken. Kijken.. Niks aan de hand en weer doorvliegen..
Ze kunnen hooguit moeilijk doen over je zender. Heeft deze een CE keurmerk?
**Edit**
Ik zie dat mijn Devo die wel degelijk heeft. CE 0681
Walkera moet dat hebben. Ik vind namelijk ook certificaten van andere modellen..
http://www.rc-toy.de/ce/2,4 Ghz/Eurofins_NB .pdf
http://www.rc-toy.de/cosmoshop/pix/...itaetserklaerung cb1__-lama3-4_6-4G6 2_4.pdf
Alleen nog beschilderen dus. Wel netjes..
Ik ga niet gelijk mijn V120 modden. Op rcgroups heeft ene Rafa bakken vluchten op z'n V120 zonder problemen. Hij vliegt wel boven gras inderdaad. Denk dat veel problemen veroorzaakt worden omdat er relatief veel beginners deze heli zullen kopen. Of hij wordt misbruikt om 3D mee te oefenen. Bij normaal vliegen door mensen die geen echte beginners meer zijn moet hij gewoon z'n werk doen.