Nieuwe Little serie van Sky-Hero

Ondertussen heb ik bijna alles voor de SHL liggen, nu enkel het frame zelf nog, hopelijk vanaf de 15e....:(

Setup wordt:

4x T-Motor MT2212 980kV
4x 30A afro esc's
4x 11 inch Graupner e-props of 9 inch HQ, te testen wat fijner vliegt, de 6mm adapters voor de HQ props heb ik ook liggen
DJI naza lite setje met een naza V1 flightcontroller met GPS
EzUHF 8ch diversity rx
ImmersionRC 5.8 Vtx
600tvl mini camera
Uhf jr module voor de Taranis
Diamond uhf antenne
Tarot pdb setje
Elektronisch intrekbaar landing gear voor een 450 frame
3 polige connectors

De mount voor filmcamera moet ik nog even bekijken, de GoPro kan er onder of de Mobius, eventueel zet ik er een leuke gimbal onder of de camera die eerder genoemd is....:confused: :D

Laatst bewerkt:
Cool! Ik hoop dat je een bouwverslag gaat maken, ik ga hem namelijk misschien ook halen. Welke lipo ga je er in gebruiken?

Ook ik ben nog steeds erg benieuwd.
Heb de set up al klaar liggen.
Hoop dat jouw toestel gauw binnenkomt.
Ze benne niet echt snel die Belgen met releasen van het toestel.
Vr Gr E

Bouwverslagje komt er wel, ik heb zojuist het elektronische landingsgestel ontvangen van HK, hiermee is alles compleet.

De uitlevering laat inderdaad op zich wachten, de release was voorzien voor 30 augustus, zoals het nu op de facebook pagina van SH staat wordt dit nu de 15e van deze maand, een beetje knullige presentatie en helaas moeten de klanten weer wachten, we wachten nog wel een paar dagen:rolleyes:, de dealers krijgen ze als het goed is de 15e geleverd, dan moeten ze nog naar de kopers verstuurd worden dus al met al zal het nog een week of 2 duren voor we kunnen gaan bouwen.:(

Welke lipo ik ga gebruiken, ik moet even kijken welke het beste gaat passen en waar ik hem ga plaatsen, in het frame of aan het landingsgestel, het wordt in ieder geval een 4S setup...

Oke, waar kun je in nederland (of belgie) tiger motoren of andere goede motoren vinden? Of zijn de motoren die je in een set erbij kan pakken goed?

Flyduino in Duitsland verkoopt ze T-Motor MT2212 980KV

De motoren die ze zelf leveren zijn vrij duur en ik heb liever mijn eigen keuze, je kan even op Menno wachten, de Cobra 2217 komt deze week in zijn shop, dat is ook een goede keuze voor de SHL, omdat ik al een paar andere quads met dezelfde Tigers heb is de keuze bij mij daarop gevallen ivm reservedelen en onderlinge uitwisseling.

Ook zijn bij de Tiger motoren alle individuele onderdelen los te bestellen zoals de lagers etc. dus mocht er iets versleten zijn dan is dat los te vervangen.

Dan denk ik dat ik op Menno wacht. Heb je toevallig een linkje naar zijn shop? Ik heb hem nog niet kunnen vinden. Ik denk dat ik er toch maar gewoon een naza-m v2 in zet.

Ik was ook even aan het kijken naar de spyder 700, maar ik wil het graag rond de 1000 euro houden en ik moet nog een zender halen. Als zender was ik aan het denken om gewoon dezelfde als van de Phantom te halen(gecenterde sticks,voor de attitude mode).

Alleen nog even kijken welke ESCs. Ze moeten sowieso minder dan 3cm breed zijn. Welke heb jij?

Ik zag net bij toemen (ben eigenlijk niet zo n voorstander van die winkel) de grote broer van de SHL. De 700 mm versie voor 700 euro inclusief motoren, props en regelaren. Nu begint het toch een moeilijke keus te worden...

Edit:

En bij rc-rob (nooit eerder van gehoord) voor 669.

Toemen is geen goed idee zit nog steeds op me lipo straps die op voorraad zijn te wachten al 2 weken

Ik ben als zender aan het kijken naar een dx8i die hier op het forum staat, de taranis is ook heel mooi maar daar heb ik paypal voor nodig en dat kan ik over een jaar pas aanvragen ivm leeftijd. Ik wil graag spektrum, aangezien mn oom en neef die ook gebruiken.
Hij heeft iig genoeg kanalen, lijkt hij jullie geschikt voor een spyder (staat ervan los of ik voor de kleine of de grote ga.)

als je in nl wilt kopen zou ik ook eens kijken naar graupner, erg mooie en gebruiksvriendelijke zenders imo, ook met telemetry mogelijkheden etc;)

Back