Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

De v2 goedkoper ? Nee de hd v2 zal juist weer duurder worden.

Ik begin er nu ook in te geloven dat er een hd v2 komt. Als ik op google dominator hd v2 in tik , en dan selecteer op de laatste 24 uur, zie ik een draadje op fpv lab waar dit filmpje getoond word. Maar dit draadje is verwijderd.

Echter als je via google in cache kijkt, zie je dat Daar 3 vragen / reacties zijn.
Het feit dat ht draadje verwijderd is, zegt mij wel genoeg. ....

Op google+ staat de post nog wel, maar de video is prive. Ik gok dat iemand iets te vroeg die video online heeft gezet [emoji14]

Zou het knap zuur vinden voor de mensen die veel geld hebben betaald voor het absolute topmodel....

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou het knap zuur vinden voor de mensen die veel geld hebben betaald voor het absolute topmodel....

Tja dat blijf je houden he :D. Mijn laptop was 3 maanden geleden ook nieuwste van het nieuwste :D

Doelde eigenlijk meer op de problemen die veel mensen hadden met de v1 HD

Eigenlijk is het natuurlijk wel een beetje krom.

De HD was nog vrijwel nergens uitgeleverd, enorm veel mensen hebben er problemen mee en fatshark kondigt een nieuwer type aan. Zal misschien nog wel even duren. maar zeg er dan niets over en breng hem eind 2015 of later uit.

nee das normale gang van zaken.

alleen gedupeerden vinden dat natuurlijk effe sneu. dat snap ik dan ook weer wel.

Ik gok dat die v2 die Hervé toonde gewoon de v1.1 is, dus de gefixde variant van de HD. De groote vraag is of ze bezitters van de huidige HD gaan helpen.

Bij de gewone Dominator v2 hebben ze dat wel gedaan, maar er waren ook maar 150 van de eerste v2's uitgeleverd

Ik gok dat die v2 die Hervé toonde gewoon de v1.1 is, dus de gefixde variant van de HD. De groote vraag is of ze bezitters van de huidige HD gaan helpen.

Bij de gewone Dominator v2 hebben ze dat wel gedaan, maar er waren ook maar 150 van de eerste v2's uitgeleverd
Nee dit is echt een nieuwe versie met een andere betere dvr wat ik in dat filmpje zag. Het is gewoon een nieuw model.
Ben benieuwd wanneer deze uitkomt

Kennelijk is de bestelling van half december ook los, mijn vtx komt net aan van HK na dik anderhalve maand

Ik heb 1 pakketje binnen, die was 18 december despatched overseas.
Het pakket van de dominator hd, op 20 december despatched overseas is nog niet binnen. Ik denk dat hij bij de douane ligt.....

Mijn pakket van 15-12 was gek genoeg niet bij de douane. Heeft er gewoon gek lang over gedaan. Had exact dezelfde datum als jouw bril, dus wie weet een dezer dagen [emoji2]

de douani is aan het checken waarom ie scheel beeld geeft.
die denken dat er dope inzit :D

Mijn HD was binnen gekomen.
Met mijn eigen op maat gemaakte lenzen was het nog niet perfect.

Nu met de -2 lenzen van fatshark zelf is hij na 5 seconden schuiven, gewoon goed.
Dus voor alsnog, houd ik toch de HD en gaat de V2 in de verkoop.

De bril waar greg aangaf, aan bezig te zijn, zou 40 graden fov hebben en voor veel meer mensen goed zijn. Deze HD is 45 fov.

Back