Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

Dat ziet er niet zo goed uit. Op FPVLabs zijn er wizards die ermee een 3D FPV vlucht willen maken. Dus maar wachten op de HD FatShark...

Nou als je een hele goede dvr en cam hebt moet het een beetje zo gaan uitzien

Ik vind bij jou de OSD wel scherper dan bij mij. Misschien is mijn VTx niet zo goed in scherpe contrasten. Daarom was ik vroeger met mijn MK voorstander van de OSD op de grond te hebben en niet op je toestel. Stuur de telemetrie naar de grond en mix de OSD daar ipv in je kopter.

Laatst bewerkt door een moderator:
Korte vliegtijden doen mij weldegelijk pijn... Toch elke keer weer jammer als je hem aan de grond moet zetten... :( zo'n laptop weegt ook toch meestal wel een kilootje of 2.

Maar gaaf ding inderdaad, vraag me af welke FC's er 12 motoren aan weten te sturen...?

Geen idee, soms gebruikt met wel hetzelfde PWM signaal voor onder en boven bij coaxiaal, goed is natuurlijk anders.

Korte vliegtijden doen mij weldegelijk pijn... Toch elke keer weer jammer als je hem aan de grond moet zetten... :( zo'n laptop weegt ook toch meestal wel een kilootje of 2.

Maar gaaf ding inderdaad, vraag me af welke FC's er 12 motoren aan weten te sturen...?

Elke fc die een hexa kan aan sturen. Dan 2 regelaars per motor output gekoppeld door een Y kabel

Heren .. heb jullie mening nodig. Ik gebruik nu een FatShark Predator V2. Had vroeger een van de allereerste, die zwarte shiny versie met die foam strips en daarmee kon je de PID's instellen. Het beeld van die oude en ook van de Predator valt me eigenlijk een beetje tegen. Ook met een OSD.

Wat zou een beter alternatief zijn ?

* Dominator V3
* Attitude SD V2
* Dominator HD

Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de Attitude, vanwege de 35 FOV en de instelbare PID. Wie kan dit bevestigen ? of toch wachten op deze Dominator HD ? Ik gebruik geen head tracker of iets dergelijk, wil gewoon goed beeld.

Zou de 45 FOV van deze Dominator HD echt fijner vliegen ?

full

Die fatshark cam is toch gewoon analoog live out?

DJI lightbridge ben ik zeer benieuwd hoe toepasbaar dit is eigenlijk. 2.4ghz en 1080p. Dit moet heel veel bandbreedte in beslag nemen! Ben ook benieuwd hoe de glitches eruit zien dan. Je krijg bij een geringe storing een paar secondes geen beeld :d

Dji lightbridge beetje prijzig .

Ik kreeg van de week mail van FPV4ever verwachte prijs rond de 400€
vandaag was er een update in de prijs zowaar ff 1359€
zie link , levering pas in maart .
als dan de nieuwe HD dominator dan ook zo gaat zijn wordt het wel een dure hobby .

lightbridge dji

Ik kreeg van de week mail van FPV4ever verwachte prijs rond de 400€
vandaag was er een update in de prijs zowaar ff 1359€
zie link , levering pas in maart .
als dan de nieuwe HD dominator dan ook zo gaat zijn wordt het wel een dure hobby .

lightbridge dji

Waarom zou je een dure HD zender gebruiken bij een bril met SD resolutie?

Back