Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

Whaaa dan is het een uitgelezen kans voor mij om dan even te wachten om een fatshark domniator aan te schaffen, gewoon forum in de gaten houden zodra de nieuwe uit is en wachten op iemand die zijn oude dominator verkoopt :thumbsup: :thumbsup: :cool: :cool:

Bij mij thuis is mijn zoon al aan het azen op mijn Dominator. Heerlijke bril overigens :D

Ik ga eerst maar eens bij iemand meekijken voordat ik mijn knip trek.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha...zodra de nieuwe beschikbaar is gaat de mijne in de verkoop gedeelte ;)

Ik bedoel uiteraard de HD. De 'gewone' Dominator heb ik al.

Maar even serieus ik wil hem wel eerst een keer op hebben gehad voordat ik zo'n smak geld betaal voor een videobril.

reviews in de gaten houden, maar ik heb er minder moeite om het uit te geven als je die ook kan gebruiken voor films kijken.

Er moet duidelijk vaart achter crystal cove (of iets dergelijks) worden gezet, kun je de gimbal ook koppelen aan je hoofdbeweginen.

Dan zit je bijna aan de prijs van een Zeiss OLED. OK, die heeft geen DVR maar die heb ik toch al. De Zeiss heeft dan weer wel dioptie aanpassing.

Twijfel twijfel...

Ivo,
Heb de zeiss oled getest vorige week.
Super beeld, super kleuren maar vond het slecht zitten en beeld is best klein.
Je kan het vergelijken alsof je naar tv kijkt in een donker kamer.
Je hebt het gevoel niet dat je erin zin als je snapt wat ik bedoel..daarom heb ik die niet gekocht...

Hi Roni, was het in een shop waar je kon testen? Ik zou hem ook eens graag op mijn neus zetten, maar nergens in stock of te testen. Voor mij is het vooral die aanpassing van dioptrie die het verschil zou maken, met die plastiekjes van Fatshark is het maar een knoeiboel en komen mijn wimpers tegen de lensjes, dus direct vettig. Heb je de versie getest met flappen om de lichtinval te vermijden?

Wel spijtig dat je het echte onderdompel gevoel mist, dat is net wat een bril moet doen ivm een gewoon scherm.

Ik ga volgende week misschien een Oculus Rift kunnen testen, dat moet blijkbaar de max zijn! Laat wel iets weten.

Is een winkel in Zwijndrecht , heet not normalmodelbouw .
Hij heeft er 1 in stock , heb het getest met eye shield..
Je kan er eens langst gaan en vragen als je het mag testen.

nice goggle :cool:,ben es benieuwt als ie uit is na groter beeld/kwaliteit,het nieuwe kleurtje heeft ook wel wat,weer es wat anders.;)

vind het kleurtje ook niet verkeerd eigenlijk :D

ga ook overwegen of de nieuwe , of neem die van metall over (die is al ingevlogen :yes:)

Flinke duit met geld
Maar ja baby blue HD mag wat kosten: gaat ook weer een lange tijd mee

Ik blijf nog mijn Dominator gebruiken voorlopig

als ik eene voor een leuk prijsje kan overnemen dan dat,anders gewoon verder met die wat ik heb,probleem is wil altijd te veel.:p

Er moet duidelijk vaart achter crystal cove (of iets dergelijks) worden gezet, kun je de gimbal ook koppelen aan je hoofdbeweginen.

Ja wat mij betreft mag die Oculus Rift echt wel support krijgen voor FPV, want dat is echt een gaaf apparaat!

ces-2014-oculus-rift-crystal-cove-prototype-interview-palmer-luckey-nate-mitchell-low-persistence-positional-tracking.jpg

Head tracker werkt veel beter (maar is wel meer rotzooi met opzetten vanwege benodigde camera). FullHD beeldscherm, relatief heeeuulll groot OLED scherm (7" ofzo... :thumbsup:) met een paar interessante technieken om misselijkheid te verminderen (low persistence ofzoiets).

Maar alleen de developer versie is uit, en laat die net weer een relatief lage resolutie hebben (1280x800 uit m'n hoofd).

Ik denk dat ik daar mooi op wacht :)

De white color zal wel gedaan zijn omdat de zwarte met zon wel ietsjes warmer zal worden.
Vraag mij ook af ook al heb je een full hd bril ,lijkt mij toch als eerste ook van de resolutie en kwaliteit van de camera af te hangen.:p

Back