Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja klopt. Dacht dat daar de vraag over ging, maar zie nu pas tweede pijltje onderin.Boris, achter de yaw staat een vakje 'rate', lijkt mij dat dat de yaw rate is?
Met rc rate pas je de rotatie rate liniear aan.En hier leggen ze het verschil tussen RC rate en PID rates uit: http://www.multiwii.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=1346
Allen, vraagje of iemand dit weet, zie ik iets over het hoofd? de heading van de naze32 acro rev5 blijft veranderen.
Al gedaan:
FW opnieuw laden
Calibratie meerdere keren
Op andere plekken bekeken.
Andere USB kabel.
Geen noemenswaardige crashes, hooguit wat hardere landingen in gras, maar geen props kapot of iets dergelijks.
De echte heading is 330 Graden.
Onderstaande zie ik in multiwii/baseflight ondanks dat ik niet aan de quadx zit. Dus alles is statisch en toch verandert de heading. De heading gaat overigens niet rond, maar blijft zo tussen de 300 en 40 graden lopen.
Iemand een tip?
Na calibratie weet de fc wat de afwijking is en wordt het tijdens het vliegen bij gecorrigeert. Gyro calibratie wordt iedere keer dat je de lipo insteekt automatisch gedaan.Ook na calibratie is er een zichtbare afwijking op het scherm
Tikje voor tikje draait de quad maR niet fysiek [emoji57]
Nee is geen bug. Is gewoon raw sensor data. Zolang je geen MAG hebt kun je heading nooit weergeven.Yup
Daarom denk ik dat het een Baseflight bug is: geen ramp gewoon een constatering