Naze32 icm Multiwii GUI

Geremd naar beneden is uiteraard een goede optie: nadeel bij een crash met Naze en geen motor stop is dat de ESCs en de motoren schade kunnen oplopen. Quad op de kop in het gras is errug gevaarlijk ;)

Blijft altijd een afweging hoe je het wil instellen, ik heb dit icm levelmode, beeper aan en motoren op low rpm op failsafe getest (zender uitgezet op een meter of 10 hoog LOS vliegend, geen fpv),hij kwam recht en stabiel naar beneden zonder problemen, uiteraard wel vlakbij, kan me voorstellen dat als je fpv aan het vliegen bent je wat harder vooruit gaat en het dan soms niet goed gaat, opties en keuze's...;)

Ja is allemaal afwegingen. Kom je in hoog gras waar de props niet meer kunnen draaien dan verbrandt je regelaar en vaak ook de motor. Laat je hem te snel dalen dan heb je geen tijd om te herstellen.....keuzes

Spektrum failsafe is in te stellen door de gewenste stickpositie vast te houden tijdens het binden.

Is wel geheel afhankelijk van welke ontvanger je hebt....de goedkopere originele spektrum ontvangers ondersteunen geen preset failsafe. Hobbyking verkoopt er een aantal (waar ik zeer tevreden over ben) waar preset failsafe prima op mogelijk is!

Ja en je moet op een speciale manier binden voor preset failsafe. Je moet de bindplug net voor het binden eruithalen weer.

Ik was zojuist even door de baseflight code aan het browsen en ik kreeg het idee dat we binnenkort geen inverter meer nodig hebben om sbus aan te sluiten, dat zou echt geweldig zijn.

Ligt aan de BECs als ze lineair zijn wel als ze switching zijn niet.

Ben een plaatje aan het fabrieken voor de Wiki:
asapyban.jpg

Helder zo? Straks in een groter formaat op de Wiki als deze klopt

Ziet er goed uit! Mooie aanvulling. Wat staat er trouwens tussen haakjes achter VTX? Lijkt een beetje op TRC.

De FatShark camera's werken op 5V en kunnen rechtstreeks vanaf de IRC VTX gevoed worden (PnP), en niet op 12V, wellicht handig om dat ook te vermelden.;)

PilotHD_f.jpg

Naze32 instellingen.hulp gevraagd

Hallo allemaal,

Ik heb Ruben zijn mini overgenomen en zit met een vraag. ik vlieg in level mode, omdat ik nog aan het oefenen ben met fpv en de mini. Maar nu vind ik hem traag een yaw uitvoeren en zou hem graag wat feller hebben maar wel zo dat als ik in PANIEKKKK raak omdat er een boom of paal op je afkomt hij niet gelijk naar beneden stort. Ruben had al gezegd dat ik de yaw kon verhogen met 0.02, hij stond op 0.00 maar nu merk ik weinig verschil.

Iemand advies om hem iets feller en soepeler te krijgen maar niet gelijk manual mode.

Ik volg jullie naze32 topics vol bewondering en kwijl bij de filmpjes vooral van Boris en Metal danny, wat een kunsten. Begrijp me niet verkeerd er zullen er best nog meer zijn op dit forum die zo kunnen vliegen maar ik zie deze twee namen iedere keer voorbij komen. dus mannen respect voor de raggers maar voor mijn gevoel gaat dit nog een tijd duren voor mij, het lijkt wel of ik de coordinatie niet heb om te vliegen zonder gps.

Alle tips om te verbeteren zijn welkom.

Groeten Luc:D

Back