Nou die turnaky is prima motortje voor deze heli. Niks inzakken bij een snelle stijging. geen problemen bij bewegingen.
Jullie vragen voor de setup. Nou wat heb ik gedaan:
Niks aan de heli zelf.
Linkjes heb ik ongemoeid gelaten, uiteraard wel de subtrims gedaan in de zender.
Als zendersetup heb ik de curves van
www.hcw-rc.nl gezet (kopie van mijn 450 SE V2) Verder heb ik de gyro gain op 83% gezet en in de towerpro servo het tweede gaatje van de as af gebruikt. Voor swashplate heveltjes gewoon zorgen dat de zaak zo goed mogelijk recht (haaks) op de servo's zitten.
Er is een nadeel wat ik nog niet gezegd heb, omdat ik daar ook niet echt last van had. Er zit geen handleiding bij de heli!!!!!! Nou heb ik na een stuk of 10 450's niet zoveel moeite met dit feit. Maar download gewoon de handleiding van align 450S. Is namelijk precies gelijk.
Ik heb mijn ontvanger in het vooronder liggen, de accu op het schuine vlak, regelaar aan de zijkant en de gyro uiteraard achterop.
Als accupack adviseer ik de zippy's van 2100 of 2200 mAh 3s. Hebben ze bij HK ook. Vloog die gisteren, wel binnen in de hal, rustig vliegend meer dan 10 minuten op.
Als project was ik benieuwd of deze heli, met goedkope onderdelen geschikt is om mee te leren vliegen. Antwoord is volmondig JA!!!!!