Vanmiddag de E Oxalys uitgebreid getest en gevlogen.
Alles bleef heel en de componenten handwarm.
Genoeg vermogen en wel even wennen aan de kortere vliegtijd van een E MODEL.
8 minuten programma vliegen en nog 30 % accucapaciteit over.
Als extra figuur nog een 8 punter vanaf de basislijn tot de bovenlijn.
Natuurlijk eerst het model gekeurd en gemeten.
3 punt meting 7 meter 1 meter hoogte 80 DBA.
Een aanmerkelijk andere waarde dan het brandstof model.( 75 DBA)
Maar in de lucht is het E model stiller.
De meetmethode is uit de oertijd en de ontwikkeling van de modellen gaat maar door.
Al met al een goede eerste ervaring ,vanavond de gascurve wat meer op smaak brengen.
Alles bleef heel en de componenten handwarm.
Genoeg vermogen en wel even wennen aan de kortere vliegtijd van een E MODEL.
8 minuten programma vliegen en nog 30 % accucapaciteit over.
Als extra figuur nog een 8 punter vanaf de basislijn tot de bovenlijn.
Natuurlijk eerst het model gekeurd en gemeten.
3 punt meting 7 meter 1 meter hoogte 80 DBA.
Een aanmerkelijk andere waarde dan het brandstof model.( 75 DBA)
Maar in de lucht is het E model stiller.
De meetmethode is uit de oertijd en de ontwikkeling van de modellen gaat maar door.
Al met al een goede eerste ervaring ,vanavond de gascurve wat meer op smaak brengen.