---Multirotor BeneluX RacinG 2014---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat verschil tussen 1.2 en 5.8 in de bebouwde kom, zou dat niet komen door de vele verstoringen (wifi bijvoorbeeld) die daar zijn en die je in een bos niet hebt?

Dat verschil tussen 1.2 en 5.8 in de bebouwde kom, zou dat niet komen door de vele verstoringen (wifi bijvoorbeeld) die daar zijn en die je in een bos niet hebt?

Tuurlijk. Dit is een extreem voorbeeld. Antenne is bij mij binnen thuis en die moet door meerdere muren naar buiten stralen. Ik heb zelfs nog een 5.8 wifi access point thuis. Het was gewoon een penetratie test en 5.8 kwam niet slecht uit de verf hier. Zo test ik al mijn video opstellingen. Daarmee heb ik een redelijke indicatie of ze goed werken.

Ga vandaag 5.8 in het veld overdag testen. Misschien weer tussen die boompjes.

Ja dat was vet spannend die laatste race inderdaad. Iedereen dacht dat juz ervandoor mee zou gaan.
We gaan ook een totaal video verslag van de race maken. Is altijd leuk om terug te kijken

jiP.. maar makkelijker gezegd dan gedaan :D

gaan we ook loten wie eerst is enzz ?

Ja lijkt me een goede. Zat er ook aan te denken.

Wat ik ook dacht is om 2 competities te maken om het nog spannender te maken. Eerst tijdrondes en dan 1 tegen 1 afval rondes. De winnar gaat door naar de volgende ronde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back