---Multirotor BeneluX RacinG 2014---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inschrijving geopend!

Het is zover,

Inschrijving voor Zondagmiddag 9 maart is geopend! (vanaf +- 12u)

Als je mee wil doen stuur dan een PM met:

-Naam,
-Videofrequentie,
-Model,

Naar mij of Garbungel.
Wij sturen je dan een PB met de locatie terug.

Weer voor zondag ziet er goed uit.
Zonnig, +- 12 graden en windkracht 3.

Dit gaat de baan worden:

RacetrackGilze.jpg

Fotoroute: Klik

Laatst bewerkt door een moderator:
Chitt .. Zondag al !!!!
heb toevallig 2 FPV-cams kapot in 2dgn PFFFF :(
hopelijk krijg ik ze gesoldeerd en gemaakt voor het weekend !!!!!!!!!

want bestellen is telaat nu ...
heeft er iemand een SONY SuperHad 600tvl op voorraad (tekoop) ?!?!
PLEASE LET ME NOW S.A.P

Er ligt hier nog 1 voor je mini h ;)
dus geen nood, zondag kan je gewoon heen!

E anders ligt er ook nog een welke het ook wel doet, als is deze niet nieuw meer.... Zondag ga je gewoon vliegen daar! Desnoods neem je mijn cam van mijn mini maar mee !
Keus uit 3 werkende!

Hmm jammer 9 maart is kortdag, dat gaat mij ook niet lukken. Ik dacht dat we optijd een datum in april gingen prikken, zodat iedereen er optijd rekening mee kon houden.

Hmm jammer 9 maart is kortdag, dat gaat mij ook niet lukken. Ik dacht dat we optijd een datum in april gingen prikken, zodat iedereen er optijd rekening mee kon houden.

we zitten helaas ook met het weer :zon: en willen gewoon snel actie ondernemen.

Er komen meer races, dus wees niet bang ;)

Dus oproep aan mensen om nog meer circuits te zoeken en fijn uit te werken zoals mark dat gedaan heeft.
Complimenten aan mark!:thumbsup:

Ik ben er sowieso bij zondag:) Jammer genoeg mis ik alleen nog een fpv camera voor de spider hexa, dus ik doe mee met de mini quad:p

IMG-20140304-WA0024.jpg

Snel actie kan ik helemaal begrijpen :D.

Worden het losse races dan, had namelijk nog iets gelezen over een competitie ook.

En inderdaad super uitgewerkt door Mark :D

Denk dat het makkelijkste is om losse races te maken, want je zit inderdaad met sommigen die niet altijd aanwezig kunnen zijn.

Gewoon kampioen schap doen winnen is1 punt niet winnen is 0 dan hou je het eerlijk tegenover de rest;)

jammer genoeg is de datum te krap voor mij

Hier nogmaals een overzicht ter duidelijkheid:
RacetrackGilze.jpg

We gaan dus waarschijnlijk met een camera op de lijn exacte timing doen en tijdens de races zal er een indicatieve timing worden gemaakt middels stopwatch en eventueel DVR beelden.

Regels zijn simpel!
Net achter de streep vertrekken. De tijd begint dan te lopen en de tijd wordt geclockt op het moment dat de multi (virtuele) finish streep aanraakt. De finish moet dus laag gebeuren tussen 2 palen waar een lintje over hangt om zo goed mogelijk op camera vast te leggen.

Kan niet wachten op de beelden. Gebruiken jullie daar nog een speciale camera voor, voor op de finish?

Iedereen heel veel succes!

Ja waarschijnlijk een cam met 60-120fps. Moet genoeg zijn. Deze wordt op de finish lijn gezet. Ik verwacht geen kleine verschillen, maar is leuk voor erbij voor twijfelgevallen en later officiele afrondingen.

We gaan proberen om zoveel mogelijk beelden te verzamelen en ook ground shots om het zo leuk mogelijk in een video samen te vatten. Racen is een ding, maar vastleggen de 2de :D.

Maar we hebben nog niet zo gek veel aanmeldingen momenteel:

Freakert
garbungel
Gerard_nl
Corne
Roni
Alex
rubensp
Dannymetall??? (hoop dat de cam gefixt wordt)

Laatst bewerkt:
ik zou graag willen komen, heb zojuist m'n fpv skills geoefend en ging best goed. m'n mobius is denk ik aan gort, de ene keer neemt ie wel op, de andere keer niet. maar ik sla deze over, ben nml jarig zondag en moet een heleboel aan school doen :(

Jammer man. Opnemen on board is leuk, maar we zullen ook dingen waar nodig met DVR vastleggen aan vluchten als backup.

Paar namen voor de Bochten :

Jeanetten Bocht
Lesbo Bocht
Limbo Bocht

Ps: ik ben er wss ook bij maar niet om te racen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back